اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌شمالی در پیامی:

رسانه‌های دیجیتال بهترین فضا برای انتشار پیام انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی به مناسبت برگزاری دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در استان با صدور پیامی گفت: رسانه‌های دیجیتال بهترین فضا و مناسب‌ترین مکان برای انتشار پیام اصیل انقلاب اسلامی هستند.

رسانه‌های دیجیتال بهترین فضا برای انتشار پیام انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی، در پیام ابوطالب شفقت آمده است: برگزاری دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در این استان کار ارزنده‌ای است.

این پیام می‌افزاید: نمایشگاهی در این حد و وسعت با هدف آشنایی مردم با امکانات و ابزارهای رسانه دیجیتال می‌تواند در شناسایی این رسانه‌ها به عنوان برنده‌ترین ابزار ارتباطی عصر معاصر نقش فوق‌العاده و بی‌نظیری داشته باشد.

این پیام تصریح می‌کند: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در استان خراسان‌شمالی می‌تواند زمینه‌ ساز ارتقای شاخص‌های علمی، فرهنگی و تکنولوژی‌های نوین باشد.

این پیام خاطرنشان می‌کند: رسانه‌های دیجیتال پدیده‌های نوظهور در عرصه رسانه‌ای هستند و از این رو در آن مخاطب تنها مخاطب صرف نیست بلکه خود مخاطب می‌تواند در فضای رسانه‌ای نقش‌آفرینی داشته باشد که این نقش‌آفرینی همان ایجاد جذابیت با هدف فراگیر شدن این رسانه‌ها است.

همچنین در این پیام آمده است: بستر نشر آسان، تنوع و حجم بالای محتوا، جذابیت و تعاملی بودن محصولات، بدون مرز بودن ارتباطات، کم هزینه بودن تولید و میزان دسترسی و طیف وسیع و متنوع مخاطبین از ویژگی‌ها و مزیت‌های رسانه‌های دیجیتال نسبت به سایر رسانه‌ها است.

شفقت در این پیام می‌افزاید: همچنین از سوی دیگر تأثیرگذاری و اهمیت بالای رسانه‌های دیجیتال کاملاً مشهود است اما این موضوع به معنای نفی کارکرد سایر رسانه‌ها نیست چرا که هر یک از رسانه‌ها تأثیرگذاری و مخاطب خاص خود را دارند.

 در این پیام تصریح شده است: با برپایی نمایشگاه‌‌های رسانه‌های دیجیتال و جهت‌ دهی این نمایشگاه‌ها در راستای تولید و عرضه محصولاتی که به تقویت و ترویج فرهنگ دینی و ملی منجر شود می‌توان گام محکمی در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن برداشت.

در این پیام تاکید شده است: باید از رسانه‌هایی که نقش مهم و تأثیرگذاری در تقویت و ترویج فرهنگ بومی و دینی کشور دارند حمایت شود و با ایجاد بستر لازم و برقراری محیطی آرام فضای مناسبی را برای فعالیت این شرکت‌ها فراهم کرد.

استاندار خراسان‌شمالی در این پیام آورده است: هر تکنولوژی که وارد کشورمان می‌شود پشت سر آن سیاست و اهدافی نهفته است که در این زمینه شایسته است به طرز فکر و القای اندیشه‌ها و فرهنگ‌های مختلف دقت کنیم تا مبادا در دام تبلیغات مسموم دشمن گرفتار شویم.

در این پیام خاطرنشان شده است: این‌گونه نمایشگاه‌ها با هدف آشنایی مردم با حوزه رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود و در کنار آگاهی ‌سازی جوانان و خانواده‌ها در استفاده درست از رسانه‌ها، دستاوردهای ارزشمند را نیز تبیین و تشریح می‌کند.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول