اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان تاکید کرد

آگاه‌سازی رویکرد ارشاد از برپایی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: رویکرد ارشاد از برپایی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال آشناسازی آحاد جامعه است.

آگاه‌سازی رویکرد ارشاد از برپایی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان احمد سعیدی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در حسینیه ثارالله مرکز استان اظهار داشت: فناوری جدید عامل تحول عظیمی در عرصه فرهنگ روزگار ما است.

وی بیان داشت: فضای سایبری امروز محمل خوبی برای انتقال پیام است به ویژه برای ما که اهل منطق و افکار و اندیشه مبتنی بر فطرت پاک الهی هستیم.

سعیدی با بیان اینکه دشمن از فضای سایبری و فناوری‌های دیجیتال به صورت منفی و علیه ما استفاده می‌کنند، افزود: جای شکر دارد که جوانان پرشور و دانشمندان ایران اسلامی تهدید را به فرصت بدل کرده‌اند.

وی عنوان کرد: در حوزه بازی‌های رایانه‌ای اگر دشمن تلاش خود را برای تغییر افکار و خارج کردن فرزندان ما از معبر دین به کار برده است، امروز جوانان ایرانی با رویکرد ارزشمندی مفاهیم دینی، انقلابی و ارزشی را به تمام دنیا منتقل کرده‌اند.

سعیدی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال فرصت ارزشمندی است که می‌توانیم پیام خود را به دنیا انتقال دهیم و رویکرد ارشاد نیز آشناسازی آحاد جامعه با این فناوری است.

وی با اشاره به مباحث مطرح در نمایشگاه خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه سرعت و دامنه انتشار، تنوع و حجم بالای محتوای نرم‌افزار، جذابیت و تعاملی بودن محصولات، بدون مرز بودن ارتباطات و هزینه پایین لحاظ شده است.

سعیدی نمایشگاه را بسترسازی برای تولید محتوا در حوزه بومی دانست و گفت: نمایشگاه جایگاه مناسبی برای ارزیابی سالانه محصولات دیجیتال، حمایت از مراکز و موسسه‌ها و ایجاد فضای رقابتی است.

وی عنوان کرد: در دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان کرمان 70 شرکت داخلی با بیش از 7 هزار نرم‌افزار حضور دارند.

به گزارش فارس، دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان کرمان از 15 تا 20 بهمن ماه جاری در حسینه ثارالله کرمان برپا است و علاقمندان می‌توانند صبح‌ها از هشت تا 12 و عصرها از ساعت 15 تا 20 برای بازدید مراجعه کنند.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول