اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز به کار دومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال استان یزد

خبرگزاری فارس: دومین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان یزد آغاز به کار کرد.

آغاز به کار دومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال استان یزد

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد در حاشیه برپایی این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: دومین نمایشگاه سراسری رسانه‌های دیجیتال استان یزد در محل برگزاری نمایشگاه‌های این استان در بخش‌های مختلف میزبان دانشجویان و دانش‌آموزان و خانواده‌ها خواهد بود.

وی افزود: دومین جشنواره نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در مساحت 4 هزار و 600 مترمربع و در بخش‌های مختلف و جذاب و در قالب بیش از 100 غرفه و با حضور تولیدکنندگان سراسر کشور آخرین دستاوردهای خود را در حوزه رسانه‌های دیجیتال در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهند داد.

مدیرعامل نمایشگاه یزد افزود: در قالب بخش‌های این نمایشگاه برای نخستین بار به معرفی چهار بخش جدید از جمله بخش ویژه بیداری اسلامی و رسانه‌های دیجیتال‌، بخش جنگ نرم در رسانه‌های دیجیتال، بخش تولیدات دانش‌آموزی رسانه‌های دیجیتال و بخش تولیدات مراکز فرهنگی دیجیتال  بازی‌سرا و اجرای زنده تئاتر دیجیتالی کافی‌شاپ پرداخته شده است.

بوستانی، جریان‌سازی و ایجاد بستر مناسب برای تولید و توسعه محتوای منطبق در فرهنگ بومی، ملی و اسلامی در حوزه رسانه‌های دیجیتال و ایجاد بستر رقابت و آشنایی جامعه با رسانه دیجیتال را از اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد.

وی افزود: نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزش خانواده و رسانه‌های دیجیتال، رسانه دیجیتال در آیینه هنر، مراکز و مؤسسات ارائه دهنده خدمات رسانه‌های دیجیتال در استان‌ها و سازمان‌ها و بخش‌ شهر دیجیتال از بخش‌های جانبی این نمایشگاه هستند.

این نمایشگاه به همت مرکز توسعه فناوری‌ها و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و نمایشگاه بین‌المللی استان یزد به صورت جزیره‌ای چینش و برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول