اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

15 تا 20 بهمن ماه

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در کرمان برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: دومین نمایشگاه استانی و بیست و ششمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از 15 بهمن ماه در استان کرمان برگزار می‌شود.

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در کرمان برپا می‌شود

احمد سعیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف توسعه فرهنگ‌سازی استفاده از رسانه‌های دیجیتال مانند ابزارها و برنامه‌های کاربردی، بازی‌های هوشمند و مفید و نرم‌افزارهای تلفن همراه نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال را برگزار می‌کند.

وی گسترش استفاده صحیح از فضای ارتباط وب و حمایت از تولیدکنندگان داخلی را از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال عنوان کرد و افزود: با این اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیست و ششمین دوره نمایشگاه‌های استانی رسانه‌های دیجیتال را در استان کرمان برگزار می‌کند.

سعیدی زمان افتتاحیه نمایشگاه را 15 و پایان آن را 20 بهمن ماه جاری اعلام کرد و بیان داشت: ساعات بازدید از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال صبح از ساعت هشت و 30 دقیقه تا 12 و بعدازظهر‌ها از ساعت 15 و 30 دقیقه تا 20 تعیین شده است.

وی مکان برگزاری نمایشگاه را میدان بیرم‌آباد کرمان، محل دائمی نمایشگاه‌های استان کرمان اعلام کرد و گفت: ثبت‌نام برای حضور در نمایشگاه به صورت اینترنتی و غیر حضوری صورت می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه تنها تولیدکنندگان نرم‌افزار می‌توانند، شرایط حضور در نمایشگاه را اخذ کنند، تصریح کرد: واگذاری نمایندگی فقط با نامه رسمی از بازرسی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال امکانپذیر است.

سعیدی در زمینه تسهیلات در نظر گرفته شده برای نمایشگاه اذعان داشت: اعطای غرفه به صورت رایگان، توزیع بن‌کارت تخفیف برای مصرف‌کنندگان با تخفیف 30 درصد با هدف تشویق به خرید محصول از جمله این تسهیلات است.

انتهای پیام/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول