سعید پورابوالقاسم در حاشیه برپایی دومین نمایشگاه رسانههای دیجیتال استان یزد در گفتوگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: در این نمایشگاه 70 غرفه تشکیل شده که در برخی غرفهها نمایندههای چند شرکت با یکدیگر فعالیت میکنند و آثار و تولیدات خود را به نمایش گذاشتهاند.
وی افزود: در این نمایشگاه در مجموع 600 موسسه رسانهای آثار و تولیدات خود را در معرض دید علاقهمندان قرار دادهاند.
پورابوالقاسم خاطرنشان کرد: در این غرفهها محصولات رسانهای دیجیتال در حوزههای مذهبی، فرهنگی، آموزشی، کاربردی و سرگرمی و ... ارائه میشود.
وی با اشاره به برنامههای در نظر گرفته شده برای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه عنوان کرد: برای عموم بازدیدکنندگان رویکردهای جدید به ویژه در حوزه فرهنگسازی مدنظر قرار داده شده و برای کودکان نیز بخش کودک و رسانه در نظر گرفته شده است.
پورابوالقاسم با اشاره به تولیدات جدید ارائه شده در این نمایشگاه عنوان کرد: بخش فرصتها و تهدیدها در این نمایشگاه، آسیبها و تهدیدها همچنین فرصتها و موقعیتهایی که در فضای رسانههای دیجیتال برای خانوادهها وجود دارد را به تصویر میکشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به بازدیدکنندگان از نمایشگاه توصیه کرد: نرمافزارهایی را خریداری کنند که مجاز و دارای هولوگرام است.
پورابوالقاسم همچنین با اشاره به ویژگیهای این نمایشگاه یادآور شد: این نمایشگاه به صورت سهبعدی و آنلاین فیلمبرداری و پخش میشود.
وی از دیگر بخشهای این نمایشگاه به بخش مشاوره، برگزیدههای جشنوارههای قبلی، مسابقه نرمافزارهای قرائت قرآن، مشاعره با حافظ و ... اشاره کرد.
پورالقاسم مسابقه عکس از نمایشگاه را از دیگر بخشهای این نمایشگاه اعلام کرد و افزود: عکسهای گرفته شده از این نمایشگاه مورد داوری قرار میگیرد و به بهترین عکسها جوایزی تعلق خواهد گرفت.
به گزارش فارس، دومین نمایشگاه رسانههای دیجیتال استان یزد از 13 تا 17 اردیبهشتماه در محل نمایشگاههای دائمی استان یزد از ساعت 16 تا 22 برپاست.
انتهای پیام/آ30/ط4000