اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قدس گیلان:

شهامت قیام کشورهای اسلامی حاصل تفکر امام (ره) است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: شهامت قیام مردم کشورهای اسلامی حاصل تفکر امام راحل است.

شهامت قیام کشورهای اسلامی حاصل تفکر امام (ره) است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، هامون محمدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه آستارا با گرامیداشت میلاد با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: مردم غیور ایران اسلامی با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضوری وصف‌ناپذیر دارند.

وی حضور حداکثری مردم در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی را حماسه دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: استکبار جهانی و ایادی آنان با تبلیغات گسترده سعی داشتند مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند که حضور حداکثری ملت ایران پاسخ کوبنده‌ای به تبلیغات سیاه استکبار و دشمنان نظام بود.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی رهبر فرزانه انقلاب در باره حضور حداکثری مردم به واقعیت تبدیل شد، تصریح کرد: مردم با حضور پرشور و حداکثری خود بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام و ولایت مطلقه فقیه تجدید بیعت کرده و ثابت کردند که تا آخرین قطره خون از ولایت فقیه و آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان، وضعیت جهانی جمهوری اسلامی ایران را مطلوب عنوان کرد و بیان داشت: نظام کشورهای سرمایه‌داری در سرازیری فروپاشی قرار گرفته است و مردم این کشورها متوجه اهداف شوم استکبار جهانی شده‌اند و خواهان برقراری عدالت در کشور هستند.

وی، انقلاب اسلامی را سرآغاز بیداری اسلامی عنوان کرد و یاد آور شد: امروز قیام مردم در کشورهای اسلامی حاصل تفکر امام راحل است که جوانان غیور این کشورها دیگر توان تحمل ظلم سران کشورهای عربی به مردم را ندارند و خواهان برقراری عدالت هستند.

محمدی، با بیان اینکه در کشورهای منطقه بیداری اسلامی شکل گرفته است، ادامه داد: مردم این کشورها با الگو قرار دادن انقلاب اسلامی خواهان نابودی دیکتاتورهای ظالم هستند که با بی‌عدالتی و همکاری با استکبار جهانی مردم را به خاک و خون کشیده‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه بیداری اسلامی در جهان فراگیر شده است، ابراز کرد: کشورهای سرمایه‌داری و استکبار جهانی در سراشیبی سقوط قرار گرفته‌اند و به لحاظ اخلاقی و کانون خانواده در بحران قرار دارند.

وی ادامه داد: منابع مالی این کشورها از استعمار کشورهای ضعیف تامین می‌شود و اکنون با بیداری اسلامی مردم این کشورها خواهان نابودی آنان شده‌اند.

محمدی، با بیان فرازهایی از سخنان ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب بر لزوم حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سرلوحه قرار دادن رهنمون‌های امام راحل و مقام معظم رهبری همواره با تمام وجود از آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی و شهدا و اندیشه‌های امام راحل و ولایت فقیه پاسداری می‌کنند.

وی، خدمت پاسداران سپاه انقلاب اسلامی را برای کشور و مردم خالصانه خواند و گفت: شهیدان پاسداران واقعی انقلاب و نظام هستند که امیدواریم ما هم مانند آنان پاسدار باشیم.

این مسئول، تحول در درون تشکیلات سپاه پاسداران در قالب طرح صالحین را از اقدام‌های مهم و اساسی در سپاه عنوان کرد و افزود: در طرح صالحین مساجد و روحانیون محور این طرح هستند که امیدواریم با اجرای موفق این طرح بتوانیم با کمک مردم جامعه را به صراط مستقیم و اسلامی بودن هدایت کنیم.

وی، مسجد را پایگاهی مهم و اساسی در بحث انسان‌سازی دانست و یاد آور شد: اگر تمام مراکز قدرت را در دست داشته باشیم اما از مساجد غافل شویم هرگز به موفقیت دست پیدا نمی‌کنیم که لازم است توجه ویژه‌ای به مساجد و روحانیت داشته باشیم.

در مراسم مذکور از خدمات پنج ساله فرزام عباسی فرمانده سابق سپاه ناحیه آستارا تجلیل به عمل آمد و احمدرضا منشوری فرمانده جدید سپاه ناحیه آستارا شد.

احمد رضا منشوری قبل از این فرمانده سپاه رضوانشهر بود.

ا‌نتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول