اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نهاوند خبر داد

اعزام 2200 نفر از نهاوند به مرقد امام خمینی(ره)

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نهاوند گفت: امسال 2 هزار و 200 نفر از نهاوند به مرقد مطهر امام راحل(ره) اعزام می‌شوند.

اعزام 2200 نفر از نهاوند به مرقد امام خمینی(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مرتضی خراسانی صبح امروز چهارشنبه در ستاد گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و آزادسازی خرمشهر در نهاوند اظهار کرد: تبیین نقش محوری حضرت امام در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب برای نسل جوان که دوران دفاع مقدس را درک نکرده و ندیده‌اند ضروری است.

وی حضرت امام خمینی(ره) را بزرگ‌ترین بیدارگر قرن نامید که نفس مسیحایی‌اش موجب شد تا همه آزاده‌خواهان جهان بعد از سال‌ها که از ارتحال جانسوزش می‌گذرد همچنان علاقه‌مند و شیفته ایشان شوند.

فرمانده سپاه نهاوند به اعزام بیش از 2 هزار و 200 نفر از زائران نهاوندی به مرقد حضرت امام خمینی(ره) در نهاوند اشاره کرد و افزود: این میزان در مقایسه با سال گذشته دو برابر شده و امسال 50 دستگاه اتوبوس به صورت همزمان از نهاوند به حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

وی از اجرای برنامه‌های مختلف سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) در نهاوند همزمان با اعزام زائران به حرم مطهر ایشان خبر داد و تصریح کرد: در این روز علاوه بر سطح شهر در مساجد شهر و روستا در شب ارتحال حضرت امام خمینی(ره) عزاداری انجام می‌شود.

خراسانی همچنین به سالروز آزادسازی خرمشهر به عنوان فتح‌الفتوح انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در این عملیات بزرگ غرورآفرین بسیجیان و شرکت‌کنندگان، آزادسازی خرمشهر را به نوعی تکلیف شرعی و انقلابی خود می‌دانستند بنابراین آزادسازی خرمشهر موجب شد تا قدرت الهی رزمندگان اسلام به رخ استکبار و صدام کشیده شود.

وی با اشاره به ایجاد کمیته‌های پنج‌گانه پشتیبانی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، فرهنگی، امداد و درمان از اجرای 50 برنامه فرهنگی، ورزشی و معنوی در نهاوند در این ایام خبر داد و خاطرنشان کرد: دیدار رزمندگان شرکت‌کننده در عملیات آزادسازی خرمشهر با امام جمعه، تجلیل از بسیجیان حاضر در عملیات، اهدای خون، برپایی نمایشگاه عکس و خاطره، ویزیت رایگان درمانگاه سپاه، دلجویی از خانواده شهدای آزادسازی خرمشهر و غبارروبی مزار مطهر آنها از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام در نهاوند است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول