اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره:

حاکمیت قرآن بر جامعه ارمغان امام خمینی(ره) است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره گفت: حاکمیت قرآن بر جامعه ارمغان امام خمینی(ره) است.

حاکمیت قرآن بر جامعه ارمغان امام خمینی(ره) است

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد بعد از ظهر امروز در مراسم هماهنگی برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در شبانکاره اظهار داشت: معمار کبیر انقلاب با آمدن خویش تحولی عظیم در ایران اسلامی و کشورهای مسلمان جهان برقرار کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره عنوان کرد: در آن روزگار اندیشه‌های والای امام خمینی (ره) در جامعه انسانی و اسلامی ایران عزیز طنین‌انداز و زمینه‌ساز مقابله و ایستادگی در برابر ظلم و جور رژیم پهلوی شد.

نیک‌نژاد اذعان داشت: تمامی مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید دست در دست هم دهند و با تلاش و همکاری زمینه را برای انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی فراهم کنند.

وی با اشاره به اهمیت آشنایی جوانان با ارزش‌های قیام امام خمینی (ره) در برابر رژیم منحوس ستم‌شاهی اضافه کرد: امروز وظیفه تمام مسئولین انتقال مفاهیم ورزش‌های قیام امام خمینی(ره) به نسل جوان است.

این مسئول تصریح کرد: در آستانه سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی تمامی مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در شناسایی و معرفی ماهیت انقلاب و ارزش‌های امام خمینی (ره) تلاش مضاعف کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بخش شبانکاره ابراز داشت: اندیشه‌های ناب و والای معمار کبیر انقلاب اسلامی در ورای تاریخ بشریت در حال حرکت است و امروز همگان از این اندیشه‌ها تبعیت می‌کنند.

نیک‌نژاد در همین راستا بیان داشت: همه ما امروز شاهد تبعیت ملت‌های مسلمان منطقه از آرمان‌های ضد استبدادی و ظلم‌ستیزی امام خمینی (ره) در مبارزه با رژیم‌های مستکبر در عرصه بین‌الملل هستیم.

وی یادآور شد: برنامه‌های مناسبتی و برنامه‌های فرهنگی مذهبی نیازمند حضور فعال تمامی مدیران و مسئولان است و از ایشان انتظار داریم در این برنامه‌ها با ارائه نظرات کاربردی خود به برگزاری هر چه بهتر این مراسمات کمک کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بخش شبانکاره گفت: امام خمینی (ره) با جهاد و مبارزه با طاغوتیان زمان، روح اسلام‌خواهی، کفرستیزی و حاکمیت قرآن و اهل‌بیت (ع) بر جامعه اسلامی را برای ملت مسلمان ایران به ارمغان آورد و ما امروز باید برای تداوم اهداف ایشان تلاش کنیم.

نیک‌نژاد تاکید کرد: امروز تبعیت تام از ولی فقیه راه سعادت و سربلندی جامعه اسلامی و گذر از گردنه‌های سخت و صعب‌العبوری است که در مسیر توسعه و ترقی جامعه شاهد آن خواهیم بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بخش شبانکاره متذکر شد: در تمامی مراحل شاهد بوده‌ایم که چگونه رهبر معظم انقلاب در مراحل حساس نظام مقدس جمهوری اسلامی را به سلامت و سربلندی هدایت و رهنمون کرده‌اند.

انتهای پیام/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول