اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرکز مازندران:

انتقال دیدگاه‌های امام خمینی(ره) به نسل جوان ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ساری بر انتقال دیدگاه‌های امام راحل به نسل جوان تاکید کرد.

انتقال دیدگاه‌های امام خمینی(ره) به نسل جوان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید عباس حسینی‌نژاد صبح امروز در دومین جلسه ارتحال امام راحل (ره) که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: انتقال پیام و دیدگاه‌های ارزشمند امام راحل به نسل‌های جوان جامعه و ملت‌های آزادی‌خواه دنیا به صورت تأثیرگذار باید در برنامه‌های سالگرد ارتحال مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار مرکز مازندران گفت: محبوب‌ترین کلمه قرن در عصرهای حال و آینده نام امام خمینی(ره) است.

حسینی‌نژاد با اشاره به اهمیت انتقال پیام‌ها و دیدگاه‌های ماندگار و ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) برای نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی افزود: تنوع در اجرای برنامه‌های بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و انتقال پیام و دیدگاه‌های ارزشمند ایشان به نسل‌های جوان جامعه و ملت‌های آزادی‌خواه دنیا به صورت هنرمندانه و تأثیرگذار باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان داشت: امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی نیز جا پای پیامبران گذاشت و انقلابی بر پا کرد که امروز توسط قرآن در دنیا غوغا کرده است.

این مسئول با بیان اینکه خداوند در قرآن به پیامبر(ص) می‌فرماید که دعا کن «خداوندا دانش ما را افزون کن»، بیانگر اهمیت علم و دانش است، تصریح کرد: در سایه قرآن انسان‌های جاودانه پیدا شدند که فرهنگ اسلامی ایرانی را برپا کردند و انقلاب اسلامی ما کار انبیا را انجام داد.

انتهای ‌پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول