اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مساجد استان مرکزی

وصیتنامه امام خمینی بازخوانی می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از بازخوانی وصیتنامه امام (ره) در مساجد استان خبر داد.

وصیتنامه امام خمینی بازخوانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی ذوالفقاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازخوانی وصیت‌نامه امام راحل همزمان با شب ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در مساجد سراسر استان صورت می‌گیرد.

وی از وصیت‌نامه امام(ره) به عنوان قوی‌ترین و بهترین مواریث معنوی یاد و تصریح کرد: بدون شک وصیت‌نامه امام(ره) به دلیل خصلت و ویژگی‌های خاصی که دارد می‌تواند نقطه اتصال همه نسل‌های بعد از انقلاب به یکدیگر بوده و همچون عاملی برای بسیج همه نسل‌ها در راستای انقلاب اصیل و مورد نظر امام(ره) عمل کند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی وصیت‌نامه امام(ره) را عامل وحدت‌بخش و انسجام نیروهای انقلاب دانست و گفت: این گنجینه گران‌بها می‌تواند به عنوان برنامه‌ای راهبردی پیش روی مدیران و مسئولان کشور قرار گیرد و انتظار می‌رود مدیران با ملاک قرار دادن این وصیت‌نامه در راه پیشبرد اهداف انقلاب موفق عمل کنند.

ذوالفقاری افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند وصیت‌نامه امام(ره) در همه حوزه‌ها تکلیف را برای مدیران حاضر و آینده کشور به خوبی ترسیم کرده است و دستورالعملی ملی برای پیشرفت و توسعه و سرفرازی ایران است. 

وی بازخوانی وصیت‌نامه الهی سیاسی حضرت امام خمینی(ره) در مساجد را سبب تجدید و یادآوری فرامین و منویات بنیانگذار جمهوری اسلامی دانست.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در ادامه برگزاری مراسم قرآن کریم توسط قاریان و تالیان در مساجد، ارسال پیامک به مناسبت بیست و سومین سالروز عروج ملکوتی ارتحال امام خمینی(ره) و تهیه بروشور از زندگی‌نامه امام راحل را از دیگر برنامه‌های این دبیرخانه در سالروز ارتحال امام(ره) عنوان کرد. 

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول