اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه ناحیه آمل:

کاروان پیاده عاشقان امام خمینی(ره) راهی تهران می‌شوند

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه ناحیه آمل گفت: کاروان پیاده عاشقان حسینی و زائران خمینی(ره) از آمل به مرقد مطهر حضرت امام(ره) در تهران اعزام می‌شوند.

کاروان پیاده عاشقان امام خمینی(ره) راهی تهران می‌شوند

محمد کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: به مناسبت بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و به منظور تجدید عهد و میثاق با آرمان‌های امام امت و شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی کاروان عاشقان خمینی(ره) همانند سال‌های گذشته با پای پیاده به تهران اعزام می‌شوند.

وی افزود: در سال گذشته 85 نفر از مردم آمل با پای پیاده به مرقد مطهر امام راحل اعزام شدند که بعد از یک هفته در مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب شرکت کردند و در آن از پیرمرد 85 ساله تا نوجوان 15 ساله حضور داشتند.

جانشین سپاه ناحیه آمل با بیان اینکه با آغاز زمان ثبت‌نام این کاروان تاکنون استقبال خوبی از این امر فرهنگی مهم شده، گفت: با توجه به سیاست‌های سپاه پاسداران در اعزام این کاروان تمهیدات زیادی اندیشیده شده و این نهاد انقلابی آمادگی لازم را برای اعزام 120 نفر برای سال جاری دارد.

کرمی با اعلام اینکه ثبت‌نام از کاروان پیاده از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده و تا روز پنج‌شنبه چهارم خرداد ماه جاری ادامه دارد، خاطرنشان کرد: این کاروان صبح روز یکشنبه هفتم خرداد از گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) آمل حرکت خود را آغاز می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی و اهداف بلند امام راحل باید برای نسل جوان تشریح شود، گفت: این کاروان اعلام حضور مردم ولایتمدار آمل را می‌رساند که بار دیگر با آرمان‌های بلند انقلاب تجدید عهد و میثاق کرده‌اند.

وی با اعلام اینکه مردم آمل همیشه و در هر برهه از زمان ولایتمداری و اطاعت از ولایت خود را نشان داده‌اند، اذعان داشت:‌ ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان آمل برای مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی را در نظر دارد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول