اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام سازمان صدا و سیمای مرکز قم:

مستند قیام مردم قم در 15 خرداد 42 تولید می‌شود

خبرگزاری فارس: قائم مقام سازمان صدا و سیمای مرکز قم از تولید و پخش مستند قیام خونین مردم قم در یوم الله 15 خرداد سال 42 توسط سیمای نور خبر داد.

مستند قیام مردم قم در 15 خرداد 42 تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی جوان امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و چهل و نهمین سالگرد قیام خونین مردم قم در یوم الله 15 خرداد سال 1342 گفت: صدا و سیمای مرکز قم در این ایام آمادگی دارد تا نسبت به انعکاس اقدامات صورت گرفته در سطح شهر اطلاع رسانی کند.

وی تصریح کرد: تمام اکیپ‌های خبری رادیو و تلویزیون در این ایام فعال خواهند شد و در تلاش خواهند بود تا به بهترین نحو ممکن برنامه‌ها را اطلاع رسانی کنند.

جوان از تولید ویژه برنامه‌هایی در خصوص شخصیت امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: این ویژه برنامه‌ها توسط گروه تولید سیمای مرکز قم در حال تولید است و سعی شده در این تولیدات اندیشه‌های امام و شخصیت ایشان تبیین شود.

قائم مقام سازمان صدا و سیمای مرکز قم تاکید کرد: تلاش صدا و سیمای مرکز قم بر این است که بتواند اندیشه‌های امام را برای نسل جوان بیان کرده و با برنامه‌های خود راه و روش امام خمینی را بازگو کند.

وی از تولید مستند جدید در خصوص قیام مردم قم در یوم الله 15 خرداد خبر داد و گفت: این مستند که هم اکنون در حال تولید است به معرفی ریش سفیدانی که در این ایام در قیام شرکت داشته‌اند می‌پردازد.

جوان ادامه داد: در این مستند سعی شده تا واقعیات قیام مردم قم در یوم الله 15 خرداد سال 42 بازگو شده و پس از تولید از سیمای نور پخش می‌شود.

قائم مقام سازمان صدا و سیمای مرکز قم ابراز داشت: امروز دشمنان ما در تلاش هستند تا رشادت‌های مردم در اول انقلاب را کم‌رنگ کرده و افکار جوانان ما را منحرف کنند.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها در این راستا نقش بسزایی دارند و باید با تمام توان با اهداف شوم دشمن مقابله کنند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول