اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ارتحال امام خمینی(ره) صورت می‌گیرد

اعزام 250 نفر کارمندان بسیجی زنجان به مرقد امام خمینی(ره)

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه بسیج ادارات استان زنجان گفت: 250 زائر توسط بسیج ادارات استان زنجان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

اعزام 250 نفر کارمندان بسیجی زنجان به مرقد امام خمینی(ره)

رحمان هادی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: زائران بسیجی مرقد امام خمینی(ره) با پنج اتوبوس به تهران اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان زنجان به صورت مستقل به زیارت حرم امام خمینی(ره) می‌رفتند، خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال به صورت متمرکز و زیر نظر حوزه بسیج ادارات به مرقد امام اعزام می‌شوند.

مسئول حوزه بسیج ادارات استان زنجان با بیان اینکه برگزاری مسابقات از زندگی‌نامه امام خمینی(ره) و حضور مبلغان و روحانیون با کاروان‌های عازم حرم امام خمینی(ره) از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده حوزه بسیج ادارات در روز رحلت امام راحل محسوب می‌شود، اضافه کرد: توزیع گزیده‌ها و مقالاتی از وصیت‌نامه‌ امام خمینی(ره) در بین مردم و بروشورهایی مرتبط با شخصیت امام و آرمان‌های ایشان از دیگر برنامه‌های حوزه بسیج ادارات در استان زنجان است.

وی به برپایی ایستگاه صلواتی توسط برخی از پایگاه‌های بسیج استان زنجان اشاره کرد و افزود: در مجموع برنامه‌های متنوعی در بزرگداشت امام خمینی(ره) در سطح استان و شهرستان زنجان برگزار می‌شود.

هادی‌نژاد در پایان گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته در ویژه برنامه‌های حرم امام خمینی(ره) نیز حضور داریم.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول