اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

گفتمان امام سبب تشدید بیداری اسلامی در منطقه شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهبندان گفت: امروز گفتمان، اندیشه‌ها و آرمان‌های امام(ره) در منطقه و در بین کشورهای مسلمان پررنگ‌تر از گذشته جلوه‌گر شده و بیداری اسلامی ملت‌های مسلمان برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

گفتمان امام سبب تشدید بیداری اسلامی در منطقه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی صبح امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت حماسه سوم خرداد‌ ماه و سالروز ارتحال ملکوتی امام (ره) اظهار داشت: زنده ماندن و از بین نرفتن یاد و خاطره امام (ره) در اذهان ملت یکی از معجزات خود ایشان است که هرگز نگذاشته بین ملت و رهبر کبیر انقلاب فاصله و جدایی بیفتد.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین پیام سیاسی بزرگداشت ستاد ارتحال امام خمینی(ره) برای دشمنان اسلام و قرآن تجدید پیمان ملت با ولایت و ادامه حرکت متعالی در خط امام (ره) است.

امام جمعه نهبندان یادآور شد: یکی دیگر از دلایل زنده ماندن یاد و خاطره امام خمینی(ره) در بین ملت شخصیت بی‌بدیل ایشان است و حضرت امام خمینی (ره) در زمینه سیاست، عرفان، فلسفه، دین و حکمت بهترین سیاست‌مدار، عارف، فیلسوف، دین‌دار و حکیم در زمان خویش و سایر زمان‌ها است.

خزاعی افزود: از دستگاه‌های فرهنگی، آموزشی، اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی می‌خواهیم تا با تدوین و طراحی برنامه‌های خوب و ارزشی درصدد ترویج و تبیین شخصیت امام (ره) و دستاوردهای معنوی حماسه سوم خردادماه در بین نسل جوان باشند.

وی با بیان اینکه گرامیداشت سوم خرداد‌ماه سبب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و عظمت ملت می‌شود، اظهار داشت: برای بزرگداشت این حماسه‌ای بزرگ باید ابعاد، دستاوردها و برکات این حرکت عظیم و ارزشمند را به خوبی مورد توجه قرار دهیم.

امام جمعه نهبندان با اشاره به شخصیت وجودی امام راحل(ره) گفت: امروز گفتمان، اندیشه‌ها و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) در منطقه و در بین کشورهای مسلمان پررنگ‌تر از گذشته جلوه‌گر شده و بیداری اسلامی ملت‌های مسلمان، برگرفته از انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) است.

خزاعی وجود امام بزرگوار را یک نعمت بزرگ الهی برای مردم ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: بعد از ارتحال ملکوتی امام انقلاب اسلامی ایران با تدبیر معظم‌له توانست بحران‌ها و چالش‌های مختلفی را پشت سر گذاشته و به‌عنوان نماد مذهبی در سراسر دنیا شناخته شود.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول