اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

کاراته‌کاهای استان نایب‌قهرمان سبک شیتوریو‌هایاشی قهرمانی کشور شدند

خبرگزاری فارس: کاراته‌کاهای استان قزوین نایب‌قهرمان سبک شیتوریوهایاشی قهرمانی کشور شدند.

کاراته‌کاهای استان نایب‌قهرمان سبک شیتوریو‌هایاشی قهرمانی کشور شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این مسابقات یک‌روزه که در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و با شرکت 80 ورزشکار  در خانه کاراته مجموعه ورزشی غدیر قزوین برگزار شد تیم قزوین میزبان مسابقات با پنج مدال طلا، یک نقره و چهار برنز در جایگاه دوم ایستاد.

در بخش کاتای نونهالان مسعود کاظمی بر سکوی قهرمانی ایستاد و گردن‌آویز‌ طلا را بر گردن آویخت و سهیل حقیقی‌نژاد دیگر کاراته‌کای نونهال استان قزوین در بخش کومیته نیز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

سه مدال طلای این دوره از مسابقات را کاراته‌کاهای کاتای تیمی قزوین از آن خود کردند به طوریکه مسعود کاظمی، سهیل حقیقی‌نژاد و داوود صمدی موفق به کسب مدال از این رقابت‌ها شدند‌.

در بخش کاتا و کومیته رده سنی نونهالان نیز سهیل حقیقی نژاد و علی مختارپور از قزوین به ترتیب با کسب عنوان‌های دومی به مدال نقره بسنده کردند.

اما در بخش کاتای انفرادی این دوره از مسابقات علی صمدی از قزوین موفق شد در دو بخش کاتا و کومیته نونهالان دو مدال برنز را کسب کند.

مسعود کاظمی و داوود صمدی دیگر کاراته‌کاهای رده سنی نونهالان استان بودند که با کسب دو عنوان سومی تعداد مدال‌های تیم کاراته قزوین را به عدد چهار رساندند.

اما عنوان نایب‌قهرمانی کاراته‌کاهای قزوینی دراین دوره از مسابقات از آنجا جالب بود که این تیم با ترکیبی شش نفره در این دوره از رقابت‌ها حاضر شده بود‌.

اما عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات با قهرمانی تیم گیلان به پایان رسید به طوریکه این تیم با ترکیب 27 نفره خود در پایان با کسب پنج مدال طلا، دو نقره و چهار برنز این عنوان را به دست آورد.

تیم آذربایجان شرقی نیز با کسب چهار مدال طلا، پنج نقره و هفت برنز سکوی سومی را از آن خود کرد.

در این مسابقات کاراته‌کاهای 10 استان کشور با یکدیگر در دو بخش کاتا و کومیته (مبارزه و اجرای فرم) به رقابت پرداختند. 

تیم ملی کاراته سبک شیتوریو هایاشی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا - اقیانوسیه که مرداد ماه امسال در کشور سنگاپور برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول