اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مقامات کشوری و استانی کاراته

مجمع هیئت کاراته استان اصفهان برگزار شد

خبرگزاری فارس: مجمع عمومی هیئت کاراته استان اصفهان با حضور محسن آشوری (دبیر فدراسیون کاراته)، رشید خدابخش (مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان)، مسئولان هیئت کاراته استان و اعضا مجمع تشکیل شد.

مجمع هیئت کاراته استان اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در مجمع عمومی هیئت کاراته علی دعوائیها (رئیس هیئت کاراته استان)  ضمن خیرمقدم به مسئولان فدراسیون کاراته و مسئولان اداره‌کل ورزش استان از حمایت اداره‌کل ورزش استان و فدراسیون کاراته کشور تقدیر و تشکر کرد.

در جلسه مجمع هیئت کاراته دبیر هیئت کاراته استان اصفهان نیز ضمن ارائه گزارش مالی سال 90 هیئت کاراته استان، به تشریح برنامه های تقویم ورزشی سال 1391 کاراته پرداخت و گفت: با توجه به اینکه در سال 1390 هیئت کاراته استان با کسری بودجه و بدهی قابل توجهی از سال گذشته رو به رو بود، اما توانستیم مازاد بر برنامه‌های تقویم ورزشی 90 فعالیت کنیم و رتبه هیئت استان را از 27 به رتبه سوم ارتقا بخشیم.

مهران بارونی تاکید کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده و نظر به تقویم ورزشی سال 91 و با توجه به ظرفیت موجود در استان، امسال رتبه هیئت استان را برای بار دیگر ارتقا می‌دهیم.

وی افزود: کسب جایگاه نخست رقابت‌های المپیاد ورزشی ایرانیان از مهم‌ترین اهداف سال 1391 هیئت کاراته استان اصفهان است.

*کاراته اصفهان در بحث کمی و کیفی شرایط خوبی داشته است

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در مجمع هیئت کاراته ضمن ابراز رضایت از عملکرد هیئت کاراته استان گفت: کاراته اصفهان در بحث کمی و کیفی شرایط خوبی داشته، اما برای رسیدن به وضعیت مطلوب‌تر باید تلاش بیش‌تری صورت گیرد.

*رسیدن به مرحله کیفی و کمی کاراته نیاز به هم‌دلی دارد

محسن آشوری (دبیر فدراسیون کاراته کشور) در جلسه مجمع هیئت کاراته با ابراز خرسندی از فعالیت‌های انجام شده در استان اصفهان بیان داشت: رسیدن به مرحله کیفی و کمی  کاراته هم‌دلی تمامی اهالی کاراته را طلب می‌کند و باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق از تمام ظرفیت‌های موجود در استان بهره‌مند شد.

وی تصریح کرد: در بحث آموزش که از مهم‌ترین اهداف فدراسیون کاراته است باید این نکته مدنظر قرار گیرد که تنها برگزاری کلاس‌های متعدد و استاژهای فنی ملاک نباشد و بازدهی و خروجی این دوره‌ها نیز مورد توجه قرار گیرد.

دبیر فدراسیون کاراته کشور اظهار داشت: در این مدت شاهد بودیم که رئیس هیئت کاراته استان (علی دعوائیها) تلاش‌های خوبی را جهت پیش‌برد کاراته استان داشته و به طور حتم ایشان با همتی که از خود نشان داده قصد رساندن جایگاه کاراته اصفهان را به جایگاه گذشته دارد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول