اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اعزام به مسابقات غرب آسیا

کاراته‌کاهای قمی در انتخابی تیم ملی با حریفان رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: کاراته‌کاهای قمی از امروز در پیکارهای انتخابی تیم ملی کاتای کشورمان با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

کاراته‌کاهای قمی در انتخابی تیم ملی با حریفان رقابت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی و اعلام فدراسیون کاراته و کادر فنی تیم ملی کاتای کشورمان، پس از برگزاری مسابقات انتخابی امروز دوشنبه در سالن ورزشی شهید کبکانیان تهران، نفرات اعزامی به غرب آسیا و قهرمانی آسیا مشخص می‌شوند.

آخرین مرحله انتخابی که قرار است در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شود تکلیف نفرات فیکس شده برای مسابقات قهرمانی آسیا و غرب آسیا را مشخص می‌کند و در آن برترین کاتاروهای ملی‌پوش حضور خواهند یافت.

از سوی دیگر این پیکارها توسط پنج داور قضاوت می‌شود ضمن آنکه دو کارشناس هم مسابقات را از نزدیک ارزیابی خواهند کرد و پس از مسابقات انتخابی بلافاصله اردوها آغاز شده و بر اساس برنامه بدنسازی، تمرینات از سر گرفته می‌شود.

بر اساس برنامه و برای آمادگی بیشتر کاتاروها پیش از حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، تیم ملی بزرگسالان کاتای کشورمان روزهای سوم و چهارم تیر ماه در پیکارهای کاراته آزاد اندونزی و تیم‌های کاتای ملی جوانان و نوجوانان اوایل خرداد ماه در مسابقات جایزه بزرگ ترکیه شرکت می‌کنند.

این در حالی است که نتایج مسابقات آسیایی و غرب آسیا در انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات جهانی تاثیرگذار است اما بعد از پیکارهای آسیایی در خصوص اینکه کدام نفرات در مسابقات جهانی حضور داشته باشند تصمیم‌گیری خواهد شد.

با اینکه کاراته قم در بیش از دو دهه اخیر همواره جزو استان‌های مطرح کشور بوده است و حتی قهرمانان سال‌های دهه 1370 کاراته قم که با عضویت در تیم ملی کاراته کشورمان زیر نظر چهره نام‌آشنایی همچون غلامرضا دباغیان افتخار‌آفرینی می‌کردند، اکنون تجارب خود را در اختیار بازیکنان جوان‌تر گذاشته‌اند تا همچنان کاراته ایران در آسیا بدرخشد.

اما با اینکه قم در بخش کومیته رشته کاراته در سال‌های اخیر یک استان سرآمد در کشور بوده است اما در بخش کاتا چندان شاهد درخشش کاتاروهای قمی در پیکارهای قهرمانی کشور، لیگ کشور و همچنین انتخابی تیم ملی نبوده‌ایم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول