اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن منهای 68 کیلوگرم

کاراته‌کای قمی به تیم ملی جوانان دعوت شد

خبرگزاری فارس: کاراته‌کای قمی با موفقیت در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی کاراته کشورمان به مرحله ششم اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد.

کاراته‌کای قمی به تیم ملی جوانان دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کاراته قم در حال حاضر نزدیک به 10 ملی پوش در تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف دارد که با گذشت مراحل انتخابی درون اردویی تیم‌های ملی کاراته، بیشتر آنها با برتری مقابل حریفان خود اردونشین باقی می‌مانند.

آغاز ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان، جوانان و امید کشورمان در حالی صورت گرفت که یکی از کاراته‌کاهای بسیار مستعد و جوان کاراته قم که می‌تواند به زودی به تیم ملی بزرگسالان هم راه یابد، نیز در این تیم حضور دارد.

ششمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان، جوانان و امید در سالن ورزشی شهید کیکانیان تهران در حال برگزاری است و در ترکیب تیم ملی کاراته رده سنی امید کشورمان سید امیر حسین موسوی‌پور کاراته کای قمی تنها ملی پوش کاراته قم است.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته، پس از آنکه در اردوی پنجم یک مرحله مسابقه انتخابی درون اردویی در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و امید برگزار شد، 26 کاراته‌کا جواز حضور در اردوی ششم تیم‌های ملی را به‌دست آوردند.

سید امیر حسین موسوی پور کاراته کای خوش آتیه قمی در این وزن برای رسیدن به پیراهن سفید تیم ملی کاراته رده سنی امید کشورمان در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در سال 2012 باید با مصطفی‌پور فرج از تهران تنها رقیب خود در این وزن به رقابت بپردازد.

ششمین مرحله اردوها و برنامه‌های آماده سازی تیم ملی کاراته رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید کشورمان در حالی برگزار می‌شود که بر اساس تقویم کنفدراسیون کاراته آسیا، رقابت‌های قهرمانی قاره کهن سه ماه دیگر برگزار می‌شود.

در واقع بر‌اساس برنامه ریزی صورت گرفته، شهر تاشکند ازبکستان به عنوان میزبان رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا معرفی شده است و این کشور در روزهای 24 تا 27 تیرماه در تاشکند میزبان کاراته‌کاهای شرکت کننده از کشورهای مختلف آسیایی خواهد بود.

تیم ملی کاراته رده سنی نوجوانان کشورمان در اوزان منهای 52، 57، 63، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا حضور خواهد یافت در حالی که ترکیب تیم ملی کاراته رده سنی جوانان کشورمان را نیز کاراته کاهای پنج وزن تشکیل می‌دهند.

در تیم ملی جوانان کاراته کشورمان، کاراته کاهای اوزان منهای 55، 61، 68، 76 و به اضافه 76 کیلوگرم حضور دارند که در رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز در این اوزان شرکت می‌کنند تا کاراته ایران قهرمانی سال گذشته خود را تکرار کند.

در رده سنی امید نیز تیم ملی کاراته کشورمان در اوزان منهای 55، 68، 78 و به اضافه 78 کیلوگرم با چهار کاراته کا در رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان حضور خواهد یافت که در آن سیدامیرحسین موسوی‌پور نیز در وزن منهای 68 کیلوگرم عضویت دارد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول