اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد جوانان نماز جمعه بافت:

ستاد جوانان نماز جمعه برای جذب بیشتر مردم به نماز تلاش می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد جوانان نماز جمعه گفت: هدف ستاد جوانان نماز جمعه همفکری و کمک گرفتن از یکدیگر برای جذب بیشتر مردم به سمت نماز جمعه و هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن آن است.

ستاد جوانان نماز جمعه برای جذب بیشتر مردم به نماز تلاش می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام محمد ابراهیم‌پور عصر امروز در ستاد جوانان نماز جمعه بافت اظهار داشت: هر فردی که در این ستاد حضور دارد، می‌تواند ایده‌های خوبی داشته باشد که اگر روی آن کار شود، بسیار مفید و سازنده است.

وی بیان داشت: هدف از جمع شدن هفتگی اعضا در این ستاد این است که با همفکری و کمک گرفتن از یکدیگر بتوانیم برای جذب مردم به سمت نماز جمعه و هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن نماز تلاش کنیم.

ابراهیم‌پور افزود: در این جلسات هر کس پیشنهادی داشته باشد روی آن تأمل می‌کنیم تا از آن به شکل قابل قبولی استفاده کنیم و اگر انتقادی داشته باشد با جان و دل گوش فرا می‌دهیم و در راستای رفع مشکل اقدام می‌کنیم.

همکاری جوانان در برگزاری نماز جمعه، دیوار نویسی در سطح شهر با نوشتن احادیث و روایاتی در ارتباط با نماز جمعه، برپایی ایستگاهی برای تبلیغ و نوشتن اسم ائمه بر روی ماشین‌ها و ایجاد گروهی برای جذب جوانان از طرق مختلف همچون کلاس‌های قرائت قرآن و ... از جمله مصوبات ستاد جوانان نماز جمعه بافت بود.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول