اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

جایگاه‌های نماز جمعه در 6 شهر دشتستان توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: جایگاه‌های نماز جمعه در شش شهر دشتستان توسعه می‌یابد.

جایگاه‌های نماز جمعه در 6 شهر دشتستان توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره غلام‌حسین خسروی جمعه شب در بازدید رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور از مصلای نماز جمعه در حال ساخت شبانکاره اظهار داشت: توجه به معنویات یکی از مسائل مهمی است که در دولت‌های عدالت‌محور نهم و دهم توجه خاصی به آن شده است.

وی اضافه کرد: شهرستان دشتستان یکی از قطب‌های مذهبی استان بوشهر است و مردم این شهرستان در برنامه‌های مذهبی و دینی همواره حضوری پررنگ و فعال داشته‌اند.

خسروی به برگزاری نماز جمعه در شش شهر این شهرستان اشاره کرد و ابراز داشت: توسعه و تکمیل جایگاه‌های نماز جمعه این شهرها از کارهای مهمی است که باید به آن توجه شود.

فرماندار دشتستان ادامه داد: در چند سال گذشته اقدامات بسیار خوبی برای توسعه جایگاه‌های نماز جمعه شهرستان دشتستان صورت گرفته و تلاش خود را برای تداوم این فعالیت‌ها در سال‌ جاری به کار می‌گیریم.

خسروی با اشاره به جمعیت 10 هزار نفری شهر شبانکاره بیان داشت: با توجه به جمعیت بالای این شهر که مرکز بخش شبانکاره با روستاهای تابعه پرجمعیت است ساخت مصلای جمعه آن از اهمیت بالایی برخوردار است و تمام توان خود را برای بهره‌برداری از این پروژه در سال جاری به کار می‌گیریم.

امام جمعه شبانکاره در آئین این بازدید اذعان داشت: ساختمان مصلای جمعه شهر شبانکاره در زمینی به مساحت 9 هزار مترمربع با زیربنای بالغ بر 3 هزار و 300 متر در حال ساخت است.

حجت‌الاسلام عبدالرسول حمادی خاطر نشان کرد: اختصاص اعتبار برای تکمیل این مصلی از اهمیت بالایی برخوردار است و از مسئولان می‌خواهیم در این زمینه نهایت همکاری را با ما داشته باشند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول