اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد نماز جمعه گچساران:

منافع شخصی در ستاد نماز جمعه جایگاهی ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد نماز جمعه گچساران گفت: در ستاد نماز جمعه منافع شخصی و سیاسی جایگاهی ندارد و تصمیم‌گیری‌ها در راستای مصلحت نظام، قداست جایگاه نماز جمعه و طبق روال قانون انجام می‌شود.

منافع شخصی در ستاد نماز جمعه جایگاهی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران مختار شفیعی ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری نماز جمعه گچساران اظهار کرد: سیاست کلی و اهداف ستاد نماز جمعه برگزاری هفته به هفته نماز جمعه نیست و اهداف کاربردی این ستاد باید در حد مطلوبی اجرایی شود.

* اقامه نماز جمعه در سراسر کشور از برکات انقلاب است

رئیس ستاد نماز جمعه گچساران خاطرنشان کرد: تلاش برای گسترش پایگاه ولایت، تعمیق باورهای دینی نسل جوان و فراهم‌سازی زمینه‌های لازم برای حضور حداکثری مردم در نماز جمعه از برنامه‌های مهم و کاربردی ستاد نماز جمعه است.

شفیعی ابراز داشت: برخورداری انقلاب اسلامی از دو پشتوانه مهم اسلامیت و جمهوریت یکی از نقاط عطف انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران خطی مشی خود را بر اساس عمل به آیات نورانی قرآن کریم، سیره نبی اکرم(ص) و ائمه اطهار (ع)، رهبری پیامبرگونه امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران قرار داده است.

شفیعی فراهم‌کردن تحولات بزرگ و اساسی در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.

این مسئول در گچساران اقامه نماز جمعه در سراسر کشور را از مهم‌ترین آثار و برکات انقلاب اسلامی و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

شفیعی یادآور شد: نماز جمعه در راستای تربیت دینی اقشار مختلف مردم و کسب فضایل و کرامت‌های والای الهی و تحقق اهداف قرآنی نقش مهمی ایفا کرده است.

* ستاد نماز جمعه گچساران 300 عضو دارد

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه گچساران با بیان اینکه نماز جمعه در تاریخ اسلام به عنوان میعادگاه مسلمانان برای تصمیم‌گیری‌های مهم بوده است، تصریح کرد: این فریضه مهم عبادی و سیاسی کانونی برای گردهمایی نیروهای بزرگ اسلامی به منظور مبارزه بی امان علیه هرگونه تهاجم فرهنگی، نظامی، سیاسی و مفاسد اجتماعی تهدید‌کننده جامعه اسلامی است.

شفیعی با اشاره به اینکه در ستاد نماز جمعه گچساران 140 نیروی کارت‌دار فعال هستند، افزود: افزون بر 160 نفر نیروی افتخاری نیز با این ستاد در مناسبت‌ها و برنامه‌های مختلف همکاری دارند.

وی با اشاره به افتخاری‌بودن فعالیت در ستاد برگزاری نماز جمعه یادآور شد: پست گرفتن و در نظر گرفتن منافع شخصی و سیاسی در انجام فعالیت‌های ستاد نماز جمعه جایگاهی ندارد.

شفیعی افزود: ستاد نماز جمعه گچساران برای قداست این جایگاه ارزشمند در انجام امور محوله مصلحت‌کاری نمی‌کند و به طور شفاف با مسائل برخورد می‌کند.

وی از مردم خواست تا از ترویج هر گونه شایعه در جامعه جلوگیری کنند و بدانند که تصمیم‌گیری‌های ستاد نماز جمعه گچساران با مشورت اتخاذ می‌شود.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول