اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

نماز جمعه در بندر سیراف اقامه می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: نماز جمعه در بندر سیراف اقامه می‌شود.

نماز جمعه در بندر سیراف اقامه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی بعد از ظهر امروز در نشست با رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با ارائه گزارشی از فعالیت‌های حوزه نماز جمعه اظهار داشت: کنگان دارای مردمانی معتقد و مومن است و شاهد برپایی نماز جمعه باشکوه اهل سنت و شیعه در سراسر شهرستان هستیم.

وی افزود: اقامه نماز جمعه، ساخت مصلا، احداث حوزه علمیه خواهران و آغاز عملیات اجرایی حوزه علمیه برادران، ساخت دفتر و منزل امام جمعه، برگزاری مسابقات علمی ـ فرهنگی، اعزام کاروان مشهد نرفته‌ها به حرم مطهر رضوی، کمک به احداث و یا بازسازی برخی مساجد و جامعه‌القرآن، پیگیری مطالبات مردمی در جلسات محلی و استانی و .. از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در سال‌های اخیر عنوان کرد.

امام جمعه کنگان از اقامه نماز جمعه در بندر سیراف در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با حمایت و پشتیبانی حجت‌الاسلام تقوی و با پیگیری مردم ولایت‌مدار و مومن بندر سیراف به فضل خدا به زودی این امر مهم محقق می‌شود.

فرماندار کنگان نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شهرستان کنگان بیان کرد: در دولت نهم و دهم توسعه مراکز دینی و فرهنگی رشد چشمگیر و بی‌نظیری داشته است.

تیمور یزدان‌شناس افزود: در کنار توسعه صنعتی و عمران شهری و روستایی توجه به زیرساخت‌های معنوی و فرهنگی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری است.

وی اضافه کرد: در سال تولید ملی و سرمایه و کار ایرانی باید از تمام امکانات موجود برای رشد و توسعه اقتصادی ایران اسلامی استفاده کنیم.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول