اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه

عملیات اجرایی مصلای نماز جمعه کاکی آغاز شد

خبرگزاری فارس: عملیات اجرایی مصلای نماز جمعه کاکی صبح امروز با حضور معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در کاکی آغاز شد.

عملیات اجرایی مصلای نماز جمعه کاکی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام محمد محمدی صبح امروز در مراسم آغاز عملیات مصلای نماز جمعه کاکی گفت: بخش کاکی با 30 کیلومتر مرز دریایی و ساحلی،  میدان‌های بالقوه نفت سنگین، نفت کوه کاکی و پارس شمالی، قطب کشاورزی استان ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که مورد عنایت قرار خواهد گرفت.

امام جمعه کاکی افزود: نکته مهم و تقاضای ستاد نماز جمعه خورموج، کاکی و جای جای استان بوشهر و درخواست مردم استان بوشهر و شهرستان دشتی زیارت حضرت امام خامنه‌ای است.

وی ضمن تقدیر از شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در کمک به مصلای نماز جمعه گفت: از استاندار بوشهر و فرماندار دشتی خواستار همکاری و مساعدت مالی در ساخت این مصلی را دارم.

محمدی یادآور شد: بخش کاکی دارای 25 هزار نفر و مرکز آن 12 هزار نفر جمعیت دارد و دارای مشاهیر بزرگی همچون آیت‌الله حاج میرزا احمد دشتی نجفی و دو بتی سرای جنوب فایز دشتی است.

فرماندار دشتی نیز احداث مصلای نماز جمعه را در بخش کاکی به مردم ولایتمدار این بخش تبریک گفت: ما هر چه داریم از وجود نماز است و سرنوشت و رمز خوشبختی انسان‌ها اقامه نماز است.

سید علی هاشمی افزود: رویکرد دولت‌های نهم و دهم یک رویکرد فرهنگی بود و در سراسر کشور هر کجا که مشاهده می‌کنیم در ارتباط با مصلی‌های نماز جمعه توجه ویژه داشته‌اند و امروز بنده افتخار می‌کنم قبل از اینکه دولت دهم پایان بپذیرد شاهد آغاز عملیات مصلای نماز جمعه هستیم.

وی ادامه داد: در سال جاری از فرمانداری دشتی مبلغ 200 میلیون تومان برای این مصلی اختصاص خواهیم داد و این استارت کار است و برای سال‌های بعد هم این اعتبارات را جذب خواهیم کرد.

هاشمی گفت: مردم شنیه و طسوج نیز خواستار امام جمعه در مرکز این بخش هستند و مردم درخواست کردند و آرزوی مردم است که از نماز جمعه برخوردار شوند.

شایان ذکر است مصلی نماز جمعه کاکی در زمینی به مساحت یک هکتار با زیربنای 6 هزار و 450 متر و در دو طبقه احداث می‌شود که زمین آن توسط حسین زارع‌مطلق، حسن زارع مطلق و محمد زارع‌راد از افراد خیر بخش کاکی اهدا شده است.

در این مراسم حجت‌الاسلام ابراهیمی معاون امور استان‌ها شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، حجت‌الاسلام حیدری مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر، امام جمعه دلوار، بخشداران کاکی و شنبه، روحانیون، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم کاکی حضور داشتند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول