اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

نماز جمعه قلب تپنده انقلاب است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نماز جمعه قلب تپنده و زبان گویای انقلاب در برابر تهاجم فرهنگی و سیاسی دشمن و عامل حفظ و ارتقا دیانت جامع است.

نماز جمعه قلب تپنده انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی‌بوشهری پیش از ظهر امروز در گردهمایی دست‎اندرکاران دفاتر نماز جمعه استان بوشهر اظهار داشت: نماز جمعه نماز بصیرت و عبادت است و اهل نماز جمعه بصیر، ولایتمدار و انسان‎هایی موفق هستند.

وی افزود: دست‎اندرکاران برپایی نماز جمعه نیز افرادی هستند که خداوند موهبتی به آنان داده تا فضا را برای مومنین مهیا کنند.

صفایی‌بوشهری تصریح کرد: نماز جمعه جایگاه صیانت از ولایت و دیانت را به عهده دارد.

امام جمعه بوشهر یادآور شد: نماز جمعه قلب تپنده و زبان گویای انقلاب در برابر تهاجم فرهنگی و سیاسی دشمن و عامل حفظ و ارتقا دیانت جامع است.

وی بیان کرد: نماز جمعه یک موهبت الهی و بالی آسمانی برای معراج مومنان به کمال انسانی است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر نیز در این گردهمایی گفت: نماز جمعه یکی از مهم‌ترین پایگاه‎های حفظ و حراست از انقلاب الهی به رهبری امام راحل است.

حجت‌الاسلام محمد حیدری افزود: همه عواملی که موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد به خوبی در نماز جمعه مشهود و محسوس است.

وی با اشاره به اقدامات عمرانی انجام شده در ارتباط با مصلی‎های نماز جمعه اظهار داشت: زیرساخت‎های لازم در زمینه ساخت منازل و دفاتر ائمه جمعه و مصلی‎ها تا حدودی انجام شده است.

حیدری ادامه داد: با انعقاد تفاهم‎نامه‌ای با استانداری مقرر شد در یک برنامه سه ساله دفاتر ائمه جمعه توسط استانداری بوشهر ساخته شود و شورای سیاستگذاری نیز ساخت منازل را به عهده گیرد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر گفت: در دولت‌های نهم و دهم حرکت‌های خوبی در این زمینه انجام شده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم. 

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول