اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

نماز جمعه نقطه اتصال بین حاکمیت و مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: نماز جمعه نقطه وصل بین حاکمیت و مردم است که به برکت انقلاب اسلامی به شکل باشکوهی در کشور برگزار می‌شود.

نماز جمعه نقطه اتصال بین حاکمیت و مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی چهارشنبه شب در ستاد نماز جمعه شهرستان بافت در ارتباط با فضیلت برگزاری نماز جمعه اظهار داشت: اهمیت نماز جماعت به قدری زیاد است که امام راحل فرمودند« اگر انقلاب اسلامی غیر از نماز جماعت هیچ دستاوردی نداشته باشد، همین برای ما بس است».

وی افزود: نماز جمعه از عنایات خداوند، برکات انقلاب اسلامی، شهدا و امام راحل است که در ایران به شکل باشکوهی برگزار می‌شود.

امام جمعه بافت با بیان اینکه نماز جمعه نقطه وصل بین حاکمیت و مردم است، تصریح کرد: نماز جمعه موفق چند عامل دارد که یک عامل بسیار مهم آن داشتن ستاد موفق است و در واقع اعضای ستاد بازوهای امام جمعه هستند.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: نماز جمعه در شهرستان بافت به لطف خدا بسیار باشکوه برگزار می‌شود و بزرگ‌ترین نقطه قوت حضور اکثریت مردم با هر سلیقه، طیف و گرایش و مظهری برای همدلی شده است.

وی اذعان داشت: مدیران اجرایی باید حضور پررنگ‌تری در نماز جمعه داشته باشند تا الگویی برای دیگران باشند.

انتهای پیام/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول