اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

برای بهتر برگزار شدن نماز جمعه تلاش کنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: ما باید بیانات رهبری را عملی و در شهرستان آسیب‌شناسی کنیم و در راستای بهتر برگزار شدن نماز جمعه تلاش کنیم.

برای بهتر برگزار شدن نماز جمعه تلاش کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی یکشنبه شب در جلسه ستاد نماز جمعه شهرستان بافت اظهار داشت: اهمیت نماز جمعه به قدری است که گفته شده جایز نیست فرد قبل از جمعه به مسافرت برود و به نماز جمعه نرسد، مگر اینکه عذری داشته باشد و جهاد در پیش باشد.

وی افزود: اهمیت نماز جمعه آن قدر زیاد است که امام راحل فرمودند «نماز جمعه در رأس همه امور است و هر کسی باید کوشش کند که تا نماز جمعه بهتر برگزار شود».

ابراهیمی گفت: ما باید بیانات رهبر معظم انقلاب را عملی و در شهرستان آسیب‌شناسی کنیم و در راستای بهتر برگزار شدن نماز جمعه تلاش کنیم، نقاط ضعف و قوت را شناسایی و نقاط ضعف را کم و نقاط قوت را قوی‌تر کنیم.

امام جمعه بافت تصریح کرد: ستاد نماز جمعه در مجموع فعال است و ما با راه‌اندازی ستاد واحد جوانان و ستاد واحد خواهران توانستیم سرعت و کیفیت کار را افزایش دهیم.

ابراهیمی گفت: حمله دشمن در ظاهر بیشتر شده است و این نشانه آن است که قدرت کشور ما از آن بیشتر شده است.

وی خاطر نشان کرد: در شهرستان بافت جو بسیار آرامی حاکم است و ما باید از این جو استفاده کنیم و به بیانات رهبری جامه عمل ببوشانیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول