اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

مسیر فعالیت معلمان هوشمندانه ترسیم شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران گفت: مسیر فعالیت معلمان هوشمندانه ترسیم شود.

مسیر فعالیت معلمان هوشمندانه ترسیم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونکنار، محمدعلی امیری صبح امروز در همایش گرامیداشت استاد شهید مرتضی مطهری و مقام معلم شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: 300 شهید معلم در مازندران وظیفه امر آموزش و پرورش را در سراسر استان برای مجموعه مدیران و فرهنگیان سنگین‌تر کرده است.

امیری در ادامه خاطرنشان کرد: فعالیت‌های معلمان باید هوشمندانه ترسیم و انجام شود. همچنین هیچ گونه فعالیت بیهوده‌ای از سوی این مجموعه اجرایی نمی‌شود.

امیری خاطرنشان کرد: پایه فعالیت‌های گسترده و دستاوردهای مهم اقتصادی، صنایع دفاعی، علمی و فرهنگی از سوی آموزش و پرورش شکل می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران با اشاره به ایجاد تحولی عظیم و افتخارآفرین در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی تصریح کرد: استفاده از منابع خارجی در سال‌های گذشته مرسوم شده بود که به کار کشور و نظام ما نیز نمی‌خورد.

وی با انتقاد شدید از عدم استفاده از منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری در نظام آموزش و پرورش گفت: سند تحول بنیادین نظام آموزشی کشور نخستین سند تهیه و تدوین شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران همه مدیران، فرهنگیان و خانواده‌ها باید به این سند ببالند، آن را چراغ راه قرار داده و با محور قرار دادن بند بند متون آن در راستای تعالی آموزش علمی و تربیتی کوشا باشند.

این مسئول بر لزوم سکولار نبودن نظام آموزشی در ایران تاکید و عنوان کرد: ایران اسلامی با سابقه درخشان و دیرینه تاریخی باید پیشرو در امور گوناگون بوده و الگوساز باشد.

وی اذعان داشت: بر اساس این سند، وزارت آموزش و پرورش با محوریت‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی برنامه‌ریزی و فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول