اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گرامیداشت هفته معلم

معلمان سقزی تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته معلم 600 نفر از معلمان سقزی تجلیل شدند.

معلمان سقزی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شهردار سقز در مراسم تجلیل از معلمان سقزی، از آنان به عنوان سفیران دانایی نام برد و اظهار داشت: امروز معلمان ما علاوه بر تعلیم دانش‌آموزان در زمینه تحصیل و آماده کردن آنها برای اداره فردای کشور، با رفتار و کردار خود الگویی مناسب برای دانش‌آموزان هستند.

عثمان رحیمی افزود: رشد و ترقی جامعه مرهون تلاش معلمان است و نقش معلمان از سال‌های اول انقلاب تاکنون در ترویج آموزه‌های دینی در سلامت جامعه نقشی ماندگار و بی‌نظیر بوده است.

فریبرز اولیایی، رئیس شورای اسلامی شهر سقز هم با تبریک این ایام خجسته و مبارک از معلمان همچون شمع فروزان نام برد که خود می‌سوزند تا افراد دانا، دانشمند و فرهنگی را تحویل جامعه دهند.

باهمکاری شورای اسلامی شهر سقز در دور سوم و همکاری شهرداری تاکنون از تعداد زیادی از مدارس سه مقطع تحصیلی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم تجلیل شده و امسال نیز از تعداد 600 نفر از معلمین با اهدای لوح سپاس و هدایا قدردانی شد.

در این مراسم هر کدام از اعضای شورای اسلامی شهر سقز در سخنان جداگانه‌ای با تبریک هفته معلم به دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت، سلامتی آنان را از خداوند متعال در راه علم‌آموزی به آینده‌سازان کشور خواستار شدند.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول