اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردستان:

انجمن معلمان اردستان شکل بگیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردستان گفت: موقعیت و جایگاه معلم باید در جامعه حفظ شود و این در صورتی است که اتحادیه و انجمنی از معلمان در شهرستان شکل بگیرد.

انجمن معلمان اردستان شکل بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام و المسلمین حسن دهشیری در مراسم گرامی داشت هفته معلم در سالن شهید مفتح اردستان با بیان اینکه انسانیت و ارزش انسان به علم و دانش او است، اظهار داشت: جایگاه معلمی دارای یک مسولیت خاص است.

وی خواستار برگزاری جلسات ماهانه بین معلمان شهرستان جهت تبادل افکار شد و گفت: در این جلسات باید در مورد معضلات اجتماعی بحث و تبادل نظر صورت بگیرد و چاره‌جویی شود.

امام جمعه اردستان تشکیل انجمن معلمان شهرستان اردستان را ضروری دانست و افزود: ایجاد این انجمن در راستای اعتلای رشد فکری جامعه و ریشه‌کن کردن معضلات اجتماعی بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه موقعیت و جایگاه معلم باید در جامعه حفظ شود، تصریح کرد: این در صورتی است که اتحادیه و انجمنی از معلمان در شهرستان شکل بگیرد.

در ادامه این مراسم از هفت نفر از معلمان نمونه آموزش و پرورش منطقه اردستان با اهدای لوح تقدیر و جایزه تجلیل شد، تعداد کل معلمان شاغل و بازنشسته شهر اردستان یک هزار و 100 نفر است که از این تعداد 460 نفر شاغل هستند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول