اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره:

افتخار معلمان عجین ‌شدن نام آنها با شهید مطهری است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره گفت: افتخار معلمان این است که نام آنها با شهید مطهری عجین شده و چنین استاد بزرگی سر مشق و الگوی معلمان شده است.

افتخار معلمان عجین ‌شدن نام آنها با شهید مطهری است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره احمد بختیاری در مراسم بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: با توجه به نقش بی‏‌بدیل تعلیم و تربیت، عنصر معلم در جامعه عنصری محوری و اساسی در نظام آموزش و پرورش است.

وی افزود: پاداش هیچ عملی بالاتر از کار معلمی نیست و این معلمان هستند که جهل و گمراهی را در جامعه ریشه‌کن می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره با اشاره به جایگاه ویژه معلمان تصریح کرد: هر چه از شأن و مقام معلم سخن بگوییم زمان کم می‌آوریم.

وی افزود: افتخار معلمان به این است که نام آنها با شهید مطهری عجین شده و چنین استاد بزرگی سر مشق و الگوی معلمان شده است.

بختیاری بر اهتمام به مسئله تعلیم و تربیت و امور تربیتی از سوی خانواده‌‏ها و مسئولان نظام آموزشی به‌ویژه معلمان تاکید کرد.

وی به اجرای سند تحول بنیادین در کشور اشاره و اضافه کرد: در اجرای این سند در مدارس طرح‌های مختلفی از جمله نهضت ملی حفظ قرآن کریم‌، سنجش باسوادی قرآنی‌، اجرای مسابقه درس‌هایی از قرآن، ایجاد مدارس قرآنی‌، برگزاری مسابقه‌های فرهنگی و هنری و قرآنی و ورزشی‌، هوشمند سازی مدارس‌، انتقال مدارس از شیفت بعداز ظهر به شیفت صبح‌، استفاده از تکنولوژی نوین در تدریس، ایجاد و تولید محتوای الکترونیکی و اجرای نظام جدید آموزش 3-3-6 در حال انجام است.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره در ادامه با بیان اینکه شهید مطهری اسوه علم و تقوا بوده، گفت: شهید مطهری طهارت قلم داشت و باید برای همه معلمان در عمل نیز اسوه باشد.

وی با اشاره به وجود شش مجتمع شهری و روستایی در شهرستان خرم‌دره اضافه کرد: در سال جاری دو مرکز استعدادهای درخشان از مهر ماه در خرم‌دره آغاز به کار می‌کنند که امیدوار هستیم شاهد آغاز به کار مدرسه نمونه دولتی نیز در شهر خرم‌دره باشیم.

بختیاری به انتقال مدارس از شیفت عصر به شیفت صبح اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر با وجود 63 مدرسه فقط 53 فضا داریم، که اگر پنج ساختمان آموزشی احداث کنیم تمام مدارس ما به شیفت صبح انتقال پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول