اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیرگاه:

معلمان از اقشار تاثیرگذار جامعه هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیرگاه گفت: معلمان از اقشار محترم و تاثیرگذار جامعه هستند.

معلمان از اقشار تاثیرگذار جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام محمد مهدوی صبح امروز در دیدار جمعی از معلمان با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، اظهار داشت: معلمان از اقشار محترم و تاثیرگذار جامعه هستند.

امام جمعه شیرگاه با اشاره به فضیلت‌ها و رذیلت‌های اخلاقی که باید در کلاس‌های درس مورد توجه قرار گیرد، افزود: دروغ کلید همه بدیهاست و با دروغ فرد به هر پلیدی متمایل خواهد شد.

وی با بیان اینکه نامگذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری باید در دستور کار همگان قرار گیرد، گفت: همه متعهدان به انقلاب اسلامی در جهاد فرهنگی، اقتصادی و سیاسی تلاش کنند.

مهدوی با اشاره به جمله‌ای از حضرت زهرا(س) که جهاد موجب عزت مسلمانان می‌شود، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با توجه به بیان زهرای اطهر سال‌های اخیر را با نام جهاد اقتصادی و حمایت از تولید ملی نام نهاده‌اند.

امام جمعه شیرگاه، جهاد اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را واجب فراموش شده قرن‌ها توصیف کرد و افزود: استقلال همه‌جانبه مسلمین با اجرای دستورات دینی به دست می‌آید.

این مسئول خواستار فرهنگ‌سازی دوری از رذائل اخلاقی در مدارس و نهادهای آموزشی و علمی شد و گفت: نباید اجازه داد تا غیبت‌کنندگان و شایعه پراکندگان میدان‌دار شوند و با ادعاهای واهی موجبات بدبینی به دیگران را فراهم آورند.

مهدوی با اشاره به جملات مقام معظم رهبری در جمع فرهنگیان، متذکر شد: جامعه فرهنگی کشور، شهدا را الگو قرار دهند که با عشق الهی به مدارج بالا دست یافتند.

امام جمعه شیرگاه به تجلیل از مقام شهدا و فرهنگیان ایثارگر پرداخت و خاطرنشان کرد: شهدا با عشق به خدا و با دوری از همه مظاهر دنیوی به دیدار الهی رفتند و مظهر قدرت خدا بوده‌اند.

انتهای‌پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول