اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی کرمان اعلام کرد

صحت 80 درصد شغل‌های ایجاد شده در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان گفت: راستی‌آزمایی ایجاد شغل نیز در استان کرمان نشان داد که 80 درصد از شغل‌های ایجاد شده صحیح است.

صحت 80 درصد شغل‌های ایجاد شده در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سیدجواد منصوری صبح امروز در دیدار با مسئولان جامعه کار کارگری استان به مناسبت هفته کارگر اظهار داشت: تنها راه برون رفت از مشکل بیکاری در استان کرمان ترویج فرهنگ تعاون و ایجاد تعاونی‌های جدید است.

وی بر نظارت بر عملکرد تعاونی‌ها تأکید کرد و افزود: طی سال گذشته بالغ بر 278 تعاونی در استان تشکیل شد که این تعداد توانستند برای 3 هزار و 162 نفر شغل مناسب ایجاد کنند.

منصوری تعداد تعاونی‌های استان کرمان را 7 هزار و 826 اعلام کرد و افزود: امید است با تشکیل گسترده تعاونی‌های کشاورزی مهر و تعاونی‌های فراگیر ملی آمار ایجاد شغل در بخش تعاونی‌ها افزایش یابد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تعهد اشتغال استان بیش از 73 هزار شغل بود، گفت: با همّت دستگاه‌های اجرایی 92 درصد این تعهد محقق شد و راستی‌آزمایی ایجاد شغل نیز در استان نشان داد که 80 درصد از شغل‌های ایجاد شده صحیح است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان از نام‌نویسی بیش از 29 هزار نفر در سامانه مشاغل خانگی خبر داد و خاطر نشان کرد: با هماهنگی سیستم بانکی به هفت درصد این طرح‌ها به مبلغ 7 میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول