اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

ایجاد 50 هزار فرصت شغلی در دشتستان

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از ایجاد 50 هزار فرصت شغلی در دشتستان خبر داد.

ایجاد 50 هزار فرصت شغلی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان ایوب پاپری‌مقدم در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: کارگران از مهم‌ترین اقشار جامعه هستند و در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نقشی بی‌نظیر بر عهده دارند.

وی افزود: حمایت از قشر کارگر در واقع حمایت از اقتصاد و تولید ملی است و همه مسئولان و متولیان امور باید در این عرصه تلاش کنند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به وضعیت آبیاری در دشتستان خاطر نشان کرد: دشتستان از قطب‌های بزرگ کشاورزی در کشور است و بیش از 70 درصد تولیدات کشاورزی استان را به خود اختصاص داده که باید نسبت به تامین آب کشاورزی و حمایت از کشاورزان این شهرستان اهتمام ورزیم.

پاپری‌مقدم با اشاره به اهمیت سد رئیسعلی دلواری تصریح کرد: از زمان راه‌اندازی سد رئیسعلی دلواری شاهد رشد کشاورزی در منطقه هستیم و باید استفاده بیشتر و بهتری از این سد ببریم.

وی از ایجاد 50 هزار فرصت شغلی در دشتستان خبر داد و یادآور شد: با فعال شدن کانال‌های پایین دست سد رئیسعلی، شاهد آبیاری 50 هزار هکتار از اراضی کشاورزی منطقه خواهیم بود که این امر موجبات ایجاد بالغ بر 50 هزار فرصت شغلی را فراهم می‌کند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از تخصیص 20 میلیارد ریال به سد دالکی خبر داد و افزود: سد دالکی نیز پروژه بزرگی است که مراحل اولیه احداث آن به خوبی پیش رفته و امسال نیز 20 میلیارد ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شده که این مبلغ در توسعه هر چه بیشتر این پروژه تاثیر بسزایی دارد.

پاپری‌مقدم گفت: در سال تولید ملی باید از تمام ظرفیت و توان موجود برای رشد و بهره‌وری بیشتر استفاده ببریم و نباید فرصت‌های موجود را هدر دهیم.

وی بیان کرد: ایجاد اشتغال پایدار باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و بویژه در پارس‌جنوبی باید با اجرای مصوبه استخدام 50 درصد نیروی بومی، وضعیت اشتغال را ساماندهی کنیم.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول