اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی خبر داد

تحقق ایجاد 113 هزار شغل در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: سهم استان آذربایجان غربی در سال گذشته 113 هزار شغل بود که این تعداد با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان محقق شد.

تحقق ایجاد 113 هزار شغل در آذربایجان غربی

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی سلیمانی عصر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های کار و کارگر اظهار داشت:‌ سال گذشته در استان آذربایجان غربی هفت هزار میلیارد ریال به حوزه صنعت و معدن استان و 300 میلیارد ریال به حوزه مشاغل خانگی اختصاص یافته است.

وی افزود: این استان یکی از استان‌های پیشرو در حوزه کار و تلاش به ویژه در بخش کارگری است که این امر نتایج قابل توجهی را برای استان به دنبال داشته است.

به گفته این مسئول تجلیل از کارگران و فعالان عرصه کار در استان یکی از برنامه‌های هفته کار و کارگر است که همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی از پنجم تا دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

سلیمانی با بیان اینکه از 35 فعال جامعه کارگری با برگزاری آیین باشکوهی تجلیل می‌شود، اضافه کرد: برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، شرکت در نمایشگاه استانی سمن‌ها، شرکت تشکل‌های کارگری و تعاونی‌ها در نماز جمعه همزمان با هفته کارگر، تجلیل از واحدهای نمونه کارگری، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و گلباران مزار شهدا از دیگر برنامه‌های این اداره کل در هفته کارگر هستند. 

این مسئول ادامه داد: باید قدر کارگران را بدانیم و از زحمات آنها در عرصه‌های مختلف تولید، کار و تلاش به قدر شایسته‌ای قدردانی کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: جایگاه کار و کارگر در دین مبین اسلام جایگاه ویژه و مقدسی است و آیات قرآن کریم، سیره ائمه اطهار علیهم السلام، احادیث و روایات همه بر این تقدس دلالت دارند.

وی با تاکید بر اینکه هفته کار و کارگر متعلق به همه مردم است گرامیداشت این ایام را وظیفه‌ای همگانی دانست.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول