اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه مشاوره آموزش و پرورش استان اصفهان:

کتاب اطلس مشاغل ویژه شغل‌های بومی اصفهان است

خبرگزاری فارس: رئیس گروه مشاوره دوره‌های تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: کتاب اطلس مشاغل به مشاغل بومی موجود در استان اصفهان اختصاص دارد و با توزیع این کتاب در مدارس دانش‌آموزان اصفهانی با مشاغل بومی استان آشنا می‌شوند.

کتاب اطلس مشاغل ویژه شغل‌های بومی اصفهان است

مرتضی اسپنانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش به دنبال فراهم شدن فرصت‌هایی برای آشنایی دانش‌آموزان با آموزش‌های مهارتی است، اظهار داشت: جامعه امروز نیازمند برخورداری تمام افراد از توانایی‌های مهارتی است و این موضوع باید در سطح مدارس در میان دانش‌آموزان نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه کتاب اطلس مشاغل نیز در راستای این موارد توسط آموزش و پرورش استان با تیراژی بالای پنج هزار جلد چاپ شده است، اضافه کرد: در حال حاضر این کتاب آماده توزیع میان نواحی آموزش و پرورش  و مدارس موجود در سراسر استان است.

رئیس گروه مشاوره دوره‌های تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه این کتاب ویژه دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و متوسطه است، تصریح کرد: کتاب اطلس مشاغل به مشاغل بومی موجود در استان اصفهان اختصاص دارد و با توزیع این کتاب در مدارس دانش‌آموزان اصفهانی با مشاغل بومی استان آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان باید با مراکز شغلی موجود در سطح استان آشنا شوند، ادامه داد: بازدید دانش‌آموزان از این مراکز به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش استان در راستای تحقق این موضوع به شمار می‌رود.

اسپنانی با اشاره به اینکه تمامی مدارس باید برنامه‌های مهارتی را برای آشنایی دانش‌آموزان با مقوله مهارت و آموزش‌های مهارتی در طول سال برگزار کنند، بیان داشت: در سال تحصیلی جاری این برنامه‌ها طی دو مرحله در مدارس استان اجرا شده که اجرای برنامه‌های مهارتی با استقبال چشمگیر دانش‌آموزان مواجه شده است.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول