اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

7900 فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته 7 ‌هزار و 930 نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد با استفاده از تسهیلات خود‌اشتغالی مشغول به کار شدند.

7900 فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شد

ابوالقاسم رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: در سال گذشته برای ایجاد 7‌هزار و 930 فرصت شغلی ویژه مددجویان این نهاد، 25میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: این مشاغل در راستای برنامه‌ها و طرح‌های خودکفایی و اشتغالزایی با ارائه مدرک فنی و حرفه‌ای مددجویان و دایر کردن کارگاه‌های تولیدی ایجاد شده است.

رستگار در ادامه از برگزاری دوره استعدادیابی و مشاوره شغلی مددجویان این نهاد خبر داد و اظهار داشت: در این طرح مددجویان و فارغ‌‌التحصیلان دانشگاهی زیرپوشش این نهاد در رشته‌های صنایع‌دستی، دامداری، صنعت، کشاورزی، خدمات و تولیدی به صورت انفرادی از سوی کارشناسان استعدادیابی می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این طرح به منظور ایجاد اشتغال مناسب برای مددجویان در سال جاری برگزار می‌شود.

رستگار همچنین به برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم این نهاد اشاره کرد و افزود: در این هفته از 300 رابط فرهنگی در مدارس و 50 رابط فرهنگی در دانشگاه‌های استان قدردانی و تجلیل شد.

وی ادامه داد: این اقدام با هدف ایجاد ارتباط و تعامل بیشتر بین کمیته امداد و سازمان آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و همچنین پیگیری امور تحصیلی و تربیتی دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) اجرا شد.

رستگار خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 7 هزار و 500 دانش‌آموز و 2هزار و 500 دانشجو زیرپوشش کمیته امداد استان هستند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول