اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی:

دیدگاه شهید مطهری سرلوحه کار فرهنگیان قرار گیرد

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی گفت: باید دیدگاه شهید مرتضی مطهری سرلوحه کار فرهنگیان قرار گیرد.

دیدگاه شهید مطهری سرلوحه کار فرهنگیان قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حسنعلی حاجتی، بعد از ظهر امروز در نهمین جشنواره استانی علمی و پژوهشی فرهنگیان بسیجی در خراسان‌شمالی اظهار داشت: شهید مطهری اسوه و الگویی برای همه به‌ویژه فرهنگیان است.

وی در بخش دیگری هدف از اجرای این جشنواره را ارتقاء سطح دانش و آگاهی، ایجاد روحیه پژوهشگری و تحقیق در راستای جنبش نرم‌افزاری و تولید علم در بین فرهنگیان بسیجی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه مقالات ارائه شده توسط 45 نفر از فرهنگیان بسیجی به مرحله استانی این جشنواره راه یافته است، گفت: نفرات اول تا پنجم جشنواره تقدیر و تجلیل خواهند شد.

مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی نیز با اشاره به ویژگی‌های استاد فرزانه شهید مطهری اظهار داشت: یکی از بارزترین ویژگی‌های شهید مطهری مقبولیت بالای ایشان در بین شاگردانش بود.

بیژن ابراهیمی گفت: اگر ما به عنوان یک پژوهشگر می‌خواهیم مباحث خود را به جامعه القا کنیم باید میزان مقبولیت خود در جامعه را بالا ببریم.

ابراهیمی همچنین با اشاره به فعالیت بنیاد نخبگان بسیج در خراسان‌شمالی تصریح کرد: این نهاد هیچگونه محدودیتی در حمایت از طرح‌های پژوهشی و تحقیقی بسیجیان ندارد.

وی گفت: هر طرحی که از لحاظ علمی دارای محتوا و قابلیت باشد از سوی این نهاد حمایت خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی نیز در این جشنواره با اشاره به اینکه در دین اسلام به امر تحقیق و پژوهش توجه ویژه‌ای شده است، افزود: این مهم به اندازه‌ای است که پذیرش اصول دین برای بشریت امری تحقیقی است.

وی گفت: از آن جایی که نظام تعلیم و تربیت برگرفته از اصول دین است ضرورت امر تحقیق را در جامعه اسلامی بیشتر می‌کند.

اکبرزاده یادآور شد: معلمان با تأسی به اندیشه‌های ناب شهید مطهری می‌توانند نقش مهم و گسترده‌ای در این راستا داشته باشند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول