اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل عقیدتی:

اندیشه‏های شهید مطهری گسترش داده شود

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل عقیدتی اعتقاد دارد که امروز باید بیش از هر زمان دیگری اندیشه‏های شهید مطهری را گسترش داد.

اندیشه‏های شهید مطهری گسترش داده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، مرضیه نجفی عصر امروز در مراسم هفته عقیدتی سیاسی در گرمسار اظهار داشت: علم و ایمان مکمل یکدیگر هستند و علم بدون ایمان هیچ سودی ندارد.

وی افزود: شهید مطهری عشق و علاقه خاصی به مطالعه و تحصیل داشت و از ابتدا مورد عنایت خداوند بود.

این کارشناس مسائل عقیدتی بیان کرد: شهید مطهری درس‏های زیادی از محضر امام خمینی (ره) آموخت و می‏توان او را از نابغه‏های کشور به شمار آورد.

نجفی به قدرت شهامت و شجاعت استاد مطهری اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه تواضع از جمله ویژگی‏های بارز استاد مطهری بود؛ او در سخنرانی‏ها و مبارزات خود با شهامت و شجاعت علیه "محمدرضا شاه" و حتی رژیم صهیونیستی صحبت می‏کرد و هشدار می‏داد.

وی با بیان اینکه مطهری در قدرت بیان بی‏نظیر بود، تأکید کرد: مطهری زمانی که علمش بالاتر می‏رفت، تواضع و فروتنی‏اش بیشتر می‏شد؛ از این رو، با رفتن او فلسفه علمی از بین نمی‏رود.

این کارشناس مسائل عقیدتی ادامه داد: با توجه به تأکید فراوان امام (ره) و مقام معظم رهبری باید اندیشه‏های شهید مطهری را بیشتر گسترش داد.

وی افزود: آثار شهید مطهری دارای یک نظام فکری منسجم، بسیار روان و گویاست و مطالعه آثار این استاد شهید نیاز امروز و فردای ماست.

نجفی با اشاره به اینکه نخستین معلم بشر خداوند متعال بوده است، گفت: پیامبران معلم بشریت محسوب می‏شوند و معلمان نیز باید افتخار کنند که وارثان چنین شغل والای الهی هستند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول