اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

اهداف دشمنان اهل بیت در وجود وهابیت دیده می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار آبیک گفت: اهداف و خواسته‌های شوم دشمنان قسم‌خورده اهل بیت (ع) در وجود کثیف وهابیت دیده می‌شود.

اهداف دشمنان اهل بیت در وجود وهابیت دیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک هوشنگ اعلایی ظهر امروز در جلسه کارگروه کمیسیون بانوان شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: حق حضرت زهرا (س) پس از شهادتشان در جامعه اسلامی به ویژه از سوی مسلمانان و شیفتگان آن حضرت تاکنون ادا نشده است.

وی افزود: جامعه اسلامی نتوانسته است از ظرفیت‌های پنهان حضرت زهرا (س) استفاده کند لذا تمام آحاد جامعه باید ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) را مطالعه و به طور عملی در زندگی فردی و اجتماعی پیاده کنند.

این مسئول ادامه داد: حضرت زهرا (س) در ترویج اسلام و تشکیل حکومت الهی نقش به سزایی ایفا کردند چراکه دوران نبوی و علوی را با هم درک و برای دفاع از ولایت و امامت جانشان را فدا کردند.

فرماندار آبیک وجود مبارک حضرت زهرا (س) را گل سرسبد آفرینش ذکر و خاطرنشان کرد: هر قدر که در جامعه در خصوص ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) حرف بزنیم، نمی‌توانیم حق این بانوی بزرگوار اسلام را ادا کنیم.

اعلایی با بیان این مطلب که دشمنان اسلام و انقلاب از تبیین فرهنگ فاطمی در جامعه اسلامی به شدت ناراحت و در هراس هستند افزود: دنیا پذیرفته است که جامعه اسلامی شیفتگان اهل بیت (ع) هستند و به ویژه در خصوص شخصیت حضرت زهرا (س) حساسیت خاصی دارند.

وی با اشاره به جایگاه زن در اسلام تصریح کرد: ظرفیتهای زن در جامعه اسلامی و شیعی آنقدر بالاست که می‌طلبد احترام و جایگاه خاصی را برای بانوان جامعه قائل شد.

این مسئول اذعان کرد: به هر بهانه‌ای که شده باید سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) را جشن بگیریم و نام ایشان را احیا کنیم تا بتوانیم در مقابله با دشمنان اهل بیت (ع) گام‌های اساسی برداریم.

فرماندار آبیک خاطرنشان کرد: مادر در فرهنگ دینی از چنان جایگاه و منزلتی برخوردار است که به تکریم از آن یاد می‌کنیم.

اعلایی یادآور شد: شیعه در طول تاریخ با یک چشم گریسته و با یک چشم خندیده است لذا مردم باید در مراسم شهادت ائمه (ع) غمگین و گریان و در مراسم ولادت ائمه (ع) مسرور و شادمان باشند.

وی با اشاره به اینکه تأسی از حضرت زهرا (س) نباید به رعایت حجاب منحصر شود، افزود: آحاد جامعه باید سیره زندگی و تمام ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگوار را الگوی خود قرار دهند.

اعلایی بر همکاری بیشتر مسئولان ادارات شهرستان برای هرچه باشکوه‌تر برگزاری جشن میلاد کوثر تأکید کرد و گفت: همه مسئولان باید برای کسب رضایت الهی و از ته دل و جان در اجرای برنامه‌های سازنده، پویا و شاد در مراسم جشن میلاد کوثر گام بردارند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول