اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نرماشیر:

فاطمه (ص) بقای اسلام را رقم زد

خبرگزاری فارس: امام جمعه نرماشیر گفت: حضرت فاطمه (ص) بقای اسلام را رقم زد و به مقام زن جلوه‌ای ویژه بخشید.

فاطمه (ص) بقای اسلام را رقم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، حجت‌الاسلام روح‌الله ایران‌نژاد بعد از ظهر امروز در نخستین یادواره بانوی شهیده این خطه با حضور جمع کثیری از بانوان و دختران بسیجی شهرستان‌های بم‌، فهرج‌، ریگان و نرماشیر اظهار داشت: بانوان و دختران ایران اسلامی با تبعیت از حضرت زهرا (ص) راه بهشت را می‌پیمایند.

وی به بیان گوشه‌ای از فضائل اخلاقی، کرامات و معنویات آن بانوی بزرگوار پرداخت و گفت: زهرای مرضیه (س) به معنی همه خوبی‌ها و پاکی‌ها و عشق و ارادت خالصانه به ولایت است.

ایران‌نژاد به تاریخچه‌ای از زندگی سراسر خیر و برکت ام‌ابیها (ص) پرداخت و افزود: آن بانوی بزرگوار د‌ر طول عمر به ظاهر کوتاه خود منشأ خیرات و برکات فراوانی برای بقای دین مبین اسلام بود.

وی گفت: آن حضرت با درایت و ارادت خالصانه بقای اسلام را رقم زد و به مقام زن جلوه‌ای ویژه بخشید.

امام جمعه نرماشیر دختران و بانوان را به تبعیت هر چه بیشتر و مطالعه زندگی و نصایح آن حضرت دعوت و تصریح کرد:کسی که فاطمه (س) را شناخت و در مسیر او حرکت کرد، راه بهشت را در پیش گرفته است.

ایران‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره فاطمه ترکان شهیده شرق استان کرمان افزود: این شهیده بزرگوار حضرت زهرا (ص) را در تمام دوران زندگی الگوی خود قرار داده بود.

وی به بیان فضائل اخلاقی این شهیده بزرگوار پرداخت و گفت‌: خداوند متعال نیز پاداشی مانند شهادت را نصیب وی کرد، پاداش بزرگی که نصیب هر فردی نمی‌شود.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول