اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

الگوبرداری از فاطمه زهرا(س) افتخاری بزرگ برای بانوان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش گفت: الگوبرداری از فاطمه زهرا(س) افتخاری بزرگ برای بانوان است.

الگوبرداری از فاطمه زهرا(س) افتخاری بزرگ برای بانوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش حجت‌الاسلام خداداد رضایی بعد از ظهر امروز در جمع مردم آبپخش اظهار داشت: بدون تردید حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی تمام عیار برای بانوان مسلمان و تمام بانوان جهان هستند و الگوبرداری از رفتار و منش ایشان در سربلندی بانوان بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: زنان و دختران امروز باید با شخصیت والای این بانوی بزرگ آشنا شوند و در زندگی روزمره به کار گیرند تا راه موفقیت را پیدا کنند.

امام جمعه آبپخش خاطر نشان کرد: این بانوی بزرگ نمونه کاملی از یک زن مسلمان است و تمام ابعاد شخصیتی ایشان در تمام مراحل زندگی باید سرلوحه زنان و بانوان مسلمان قرار گیرد.

رضایی با تاکید بر لزوم رعایت حجاب در جامعه اسلامی تصریح کرد: حجاب زنان امری مهم است و زنانی که حجاب را رعایت می‌کنند به موفقیت می‌رسند.

وی اضافه کرد: خانواده‌ها باید به امر حجاب و عفاف اهمیت بیشتری بدهند و در مدارس و دانشگاه‌ها نیز باید بر روی این مسئله کار شود و در جامعه اسلامی زیبنده نیست که حجاب کمرنگ شود.

امام جمعه آبپخش یادآور شد: زن مسلمان باید به داشتن حجاب اسلامی افتخار کند و بدون تردید زنان محجبه در تمام عرصه‌ها به موفقیت می‌رسند.

رضایی ادامه داد: باید سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه شود و احیای این سنت حسنه راهکاری ارزشمند برای مقابله با بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه است.

وی گفت: الگوبرداری از فاطمه زهرا(س) افتخاری بزرگ برای بانوان است و امیدوار هستیم روزبه‌روز شاهد گسترش فرهنگ فاطمی در جامعه باشیم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول