اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مازندران در خبرگان رهبری:

نقطه ایده‌آل دستگاه قضایی اجرای حدود است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: نقطه ایده‌آل برای دستگاه قضا زمانی است که به جای صدور احکام جزا و حبس حدود را به اجرا درآورد.

نقطه ایده‌آل دستگاه قضایی اجرای حدود است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، آیت‌الله علی معلمی ظهر امروز در همایش تجلیل از معلمان قائمشهر که در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مازندران برگزار شد، با اشاره به کار سخت‌افزاری کارگران که کمک به تولید و پیشرفت کشور است از کار معلمان به عنوان کاری نرم افزاری یاد کرد و گفت: پرورش انسانی که صاحب خردی مبدع و نوآور باشد کار معلمان است.

وی با اشاره به حساسیت امام راحل بر دو بخش تعلیم و تربیت با مجریان آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و دستگاه قضا و دادگستری در امر قضاوت خاطرنشان کرد: امام تاکید داشت اگر این دو دستگاه توسط مدیران متعهد و دینی اداره شود نسل جوان به خوبی تربیت شده و جامعه رو به ترقی خواهد بود.

معلمی تشکیل مدارس قرآنی را کاری ارزنده و سزاوار تحسین از سوی دستگاه تعلیم و تربیت دانست و بیان داشت: ولی زمانی به نقطه ایده آل خود دست می‌یابد که به جای احکام حبس و جزا به اجرای حدود بپردازد.

این عضو خبرگان رهبری همچنین در تجلیل از مقام معلم ادامه داد: کار تعلیم و تعلم کار دشواری است و باید از معلمانی که برای پرورش فرزندان این مرزو بوم می کوشند قدردانی کرد.

رئیس آموزش و پرورش قائمشهر نیز فرهنگیان را مشعل‌داران جامعه بشریت دانست که جزء انسان‌سازی و کمال بخشیدن هدفی دیگر ندارند.

محمدحسین امیری معلمان را احیاکننده نامید و اضافه کرد: کار معلمان همچون خداوند زندگی دادن و احیا کردن است.

همچنین در پایان این مراسم از هفت معلم برگزیده استانی، 63 معلم برگزیده شهرستانی و 300 معلم نمونه آموزشگاهی با اهدای لوح و جوایز تقدیر شد.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول