اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان زابل:

به روز رسانی اطلاعات پرونده‌های قضایی امری ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس زندان زابل گفت: به روز رسانی اطلاعات پرونده قضایی مددجویان امر بسیار ضروری است.

به روز رسانی اطلاعات پرونده‌های قضایی امری ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی زندان‌های سیستان‌وبلوچستان، غلامرضا مهویدی اظهار داشت: بخش‌های اجرای احکام و رایانه، به مثابه قلب در زندان‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: نظم و انضباط، سرعت و دقت و بکارگیری از دانش روز در بخش‌های اجرای احکام زندان‌ها و آمار رایانه اصلی مهم و خطیر بوده و این بخش‌ها به مثابه قلب در زندان‌‌ها محسوب می‌شود

رئیس زندان زابل گفت: سرعت، دقت و بکارگیری دانش روز پایه و اصل مهم بخش‌های اجرای احکام و آمار و رایانه زندان‌ها است و برای برنامه‌ریزی صحیح و مطلوب به منظور تسریع در ارائه خدمات قضایی به مددجویان و تعامل و همکاری با مراجع قضایی، به روز رسانی اطلاعات پرونده قضایی مددجویان در این بخش ضروری است.

مهویدی اضافه کرد: یکپارچه‌سازی روند اجرایی امور اجرای احکام و رایانه و آموزش مسئولان کارشناسان  بخش‌های فوق می‌تواند منجر به تسهیل ارائه خدمات مختلف فرهنگی و آموزشی به مددجویان و تسریع در رفع مشکلات قضایی مددجویان و پیگیری امور قضایی آنان شود.

رئیس زندان زابل گفت: با هدف افزایش صحت و دقت اطلاعات،کنترل، نظارت، پیگیری و به روز رسانی اطلاعات آماری و برنامه‌ریزی مناسب برای خدمات رسانی مطلوب به مددجویان جلسه توجیهی و آموزشی واحدهای اجرای احکام و آمار و رایانه و یگان حفاظت نیز در زندان شهرستان زابل برگزار شده است.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول