اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره منابع طبیعی رامسر:

500 رأی قضایی برای منابع طبیعی رامسر صادر شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره منابع طبیعی رامسر گفت: در سال گذشته تعداد 504 رأی قضایی برای پرونده‌های منابع طبیعی شهرستان رامسر اخذ شد و 270 دادخواست و مطالبه ضرر و زیان نیز تنظیم شد.

500 رأی قضایی برای منابع طبیعی رامسر صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر، سید قاسم ریاضی بیان داشت: در این مدت همچنین 141 مورد اعلام جرم علیه متجاوزان به عرصه‌های منابع طبیعی و متخلفان صورت گرفت و 164 قرار کارشناسی و معاینه محل انجام شد.

وی با بیان اینکه ادارات منابع طبیعی در همه بخش‌ها از جمله بخش حقوقی با کمبود نیرو مواجه‌اند، بیان داشت: با وجود کمبودهای موجود سعی می‌کنیم تا حد امکان از اراضی ملی محافظت کنیم و بر همین اساس کارشناسان حقوقی ما در 450 جلسه دادرسی شرکت کردند.

ریاضی تأکید کرد: برای تعیین تکلیف نهایی مالکیت بعضی از اراضی، پرونده آنها به کمیسیون ماده واحده ارجاع داده می‌شود که در سال 90 تعداد 583 فقره پرونده در این کمیسیون ثبت نام و 196 فقره آن منجر به صدور رأی شد.

به گزارش فارس، حوزه منابع طبیعی شهرستان رامسر با 83 هزار هکتار مساحت دارای 25 هزار هکتار جنگل و 29 هزار هکتار مرتع است و مجموع مساحت آبادی‌ها و مستثنیات نیز در حدود 29 هزار هکتار برآورد می‌شود.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول