اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادسرای انتظامی در امور نظارت و ارزشیابی قضات خبر داد

شناسایی 500 قاضی نخبه در دستگاه قضایی کشور

خبرگزاری فارس: معاون دادسرای انتظامی در امور نظارت و ارزشیابی قضات گفت: تاکنون 500 قاضی نخبه و توانمند در دستگاه قضایی کشور شناسایی شده‎اند.

شناسایی 500 قاضی نخبه در دستگاه قضایی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان گلستان، محمد رنجبر در جمع قضات استان گلستان با بیان اینکه شناسایی قضات توانمند و سنجش واقعی عملکرد قضات مهم‌ترین هدف نظارت و ارزشیابی است اظهار داشت: قضات توانمند با سنجش واقعی عملکرد شناسایی و معرفی می‎شوند.

وی با تشریح عملکرد این واحد در کشور تصریح کرد: سنجش واقعی عملکرد قضات در بخش‎های اخلاقی، اعتقادی، علمی  و اجتماعی نخستین هدف در نظارت و ارزشیابی قوه قضائیه است.

معاون دادسرای انتظامی در امور نظارت و ارزشیابی قضات در جمع قضات استان گلستان گفت: با اجرای طرح‎های ارزشیابی، قضات توانمند در بخش‎های مختلف شناسایی و لیست اسامی آنان به منظور قدردانی و استفاده از تجربیاتشان در اختیار برنامه‎ریزان و مسئولان دستگاه قضایی کشور قرار می‎گیرد.

رنجبر با بیان اینکه تاکنون 500 قاضی نخبه و توانمند در دستگاه قضایی کشور شناسایی شده‎اند خاطر نشان کرد: قدردانی از تلاش نخبگان، علاوه بر ایجاد انگیزه و رقابت سالم بین قضات، کیفیت کار در دستگاه قضایی کشور را نیز ارتقا می‎دهد.

وی با بیان اینکه کار نظارت و ارزشیابی به تنهایی امکان‎پذیر نیست، از بومی کردن طرح نظارت و ارزشیابی در کشور خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان نیز در این نشست با تاکید بر جایگاه ارزشمند قضات در جامعه گفت: هر چیزی که ارزشمند باشد بیشتر در معرض آسیب قرار می‎گیرد و باید بیشتر از آن مراقبت کرد.

احمد فاضلیان با بیان اینکه هیچ مصلحتی بالاتر از مصلحت مردم و تشکیلات قضایی نیست خاطر نشان کرد: با متخلفان در هر جایگاه و مقامی که باشند بدون کوچک‎ترین اغماضی برخورد می‎شود.

وی با اشاره به اینکه مجموعه دستگاه قضایی در خدمت صیانت و حفاظت از افراد است بر تقویت اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از بروز آسیب به افراد تاکید کرد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول