اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:

دستگاه قضایی باید در چارچوب قانون حرکت کند

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: دستگاه قضایی باید در چارچوب قانون حرکت کند و عدالت این است که قانون برای همه افراد و آحاد جامعه به صورت یکسان اجرا شود.

دستگاه قضایی باید در چارچوب قانون حرکت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد موسوی شب گذشته در جلسه شورای معاونان دادگستری آذربایجان غربی اظهار داشت: نظم و انضباط کاری در سال جدید باید در سرلوحه کار قرار گیرد و بدانیم که شرعا در این زمینه مسئولیت داریم و افراد اعم از قضایی و اداری باید الگو باشند.

وی افزود: در بخش‌های مختلف مسئولیتی بر عهده ماست که باید آنها را درست انجام دهیم و زمان را بیهوده از دست ندهیم.

موسوی تصریح کرد: باید سال جدید را با تصمیم، تدبیر و شادابی بهتر در سایه امید آغاز کنیم زیرا اگر انسان تدبیر درست داشته باشد موفقیت به وجود می‌آید و با درست انجام دادن وظایفمان، شکر خدا را به جا می‌آوریم.

وی افزود: مهم‌ترین سرمایه زندگی انسان عمر است و باید ارزش دقایقش را بداند و در راستای رشد و تعالی در بخش‌های مختلف گام بردارد.

موسوی ادامه داد: در طول یک سال گذشته کارهایی صورت پذیرفت که البته باید تلاش شود در سال 91 این اقدامات بیشتر شود تا به وضعیت مطلوب‌تر برسیم.

رئیس شورای قضائی آذربایجان غربی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از تولید ملی اظهار داشت: با توجه به موقعیت زمانی و تحریم‌هایی که از سوی غرب علیه کشورمان در حال انجام است باید توصیه حیاتی مقام معظم رهبری در حمایت از تولید داخلی را بسیار جدی و مهم تلقی کنیم و برای این مسئله برنامه‌ریزی شود.

موسوی با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری در زمینه قانون‌مداری همه مسئولان و مردم و رعایت اخلاق در گفتارها افزود: افعال و رفتار همه مسئولان باید در چارچوب قانون باشد.

رئیس شورای قضائی آذربایجان غربی با توصیه همه قضات و مسئولان به رعایت اخلاق و قانون‌مداری افزود: انتظار این است که در چارچوب قانون حرکت شود و کسی از دستگاه قضایی توقعی جز اجرای قانون را نداشته باشد.

انتهای پیام/و۲۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول