اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان سمنان خبر داد

کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‏های قضایی سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان سمنان از کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‏های قضایی استان سمنان خبر داد.

کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‏های قضایی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد سیاوش‏پور ظهر امروز با حضور در پایگاه بسیج عدل از تلاش‏های صورت گرفته توسط فرمانده و اعضای این پایگاه تقدیر کرد و با فرمانده و اعضای شورای مرکزی این پایگاه به گفت‏وگو پرداخت.

وی با اشاره به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در شکل‏گیری بسیج گفت: اگر تدبیر حضرت امام خمینی(ره) در تشکیل این شجره طیبه در ابتدای انقلاب نبود، شاید امروز سرنوشت انقلاب به گونه‏ای دیگر رقم می‌خورد و یا نگه‌داری از آن بسیار سخت بود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان اکثریت افراد جامعه را حامی نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: تجمع این جمع کثیر در کلام زیبای بسیج خود تدبیری بود که آن روزها شاید تعبیر آن سخت بوده است.

سیاوش‏پور یک بسیجی را الگوی نظم، اخلاق و خدمتگزاری به مردم دانست و افزود: در دستگاه قضایی استان سمنان کارکنان روحیه بسیجی را در کار و خدمت به مردم به نمایش گذاشته‏اند به گونه‏ای که فرمانده پایگاه بسیج عدل، یکی از شعبات پرحجم را با موفقیت و روحیه بسیجی خود مدیریت می‏کند.

وی کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‏های قضایی استان سمنان با وجود افزایش پرونده‏های ورودی را شاهد دیگری بر این ادعا دانست.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول