اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب قزوین مطرح کرد:

بررسی کیفیت ابلاغ اوراق قضایی در دادگستری استان قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب قزوین گفت: باید کیفیت ابلاغ اوراق قضایی در دادگستری استان قزوین بررسی و روند ابلاغ این اوراق با توجه مکانیزه شدن اداری تسریع شود.

بررسی کیفیت ابلاغ اوراق قضایی در دادگستری استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری ‌کل استان قزوین در جلسه بررسی کیفیت ابلاغ اوراق قضایی در دادگستری استان قزوین که با حضور رئیس دادگستری شهرستان قزوین، رئیس واحد خدمات قضایی و رئیس زندان مرکزی قزوین برگزار شد، احسان مظفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان قزوین تسریع در روند ابلاغ اوراق قضایی را با توجه به مکانیزه شدن بخشی از روند اداری این موضوع و رعایت برخی نکات و همچنین دقت بیشتر میسر دانست و خواستار رعایت برخی از نکات به منظور کاهش مشکلات شد.

وی رفع بخشی از موانع را به نهادهایی خارج از دستگاه قضایی مرتبط دانست و اعلام کرد: با جلساتی که با فرمانداری و شهرداری داریم قطعا بخش عمده‌ای از این موانع رفع می شود اما با دقت بیشتر می‌توانیم موانع موضوعی را هم که به دستگاه قضایی مرتبط است به حداقل رسانده و شاهد تسریع در روند ابلاغ اوراق قضایی و ارتقا سطح کیفی آن می‌شویم.

 مظفری از کیفیت عملکرد مدیران دفاتر دادگاه‌های عمومی و انقلاب قزوین در بحث ابلاغ اوراق قضائی ابراز رضایت کرد و افزایش بازدید‌های دوره‌ای از زندان مرکزی قزوین را نیز به مدیران دفاتر قضایی پیشنهاد کرد که مورد استقبال آنها قرار گرفت.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول