اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ساری:

محیط زیست شکایتی از شهرداری ساری در محاکم قضایی ندارد

خبرگزاری فارس: شهردار ساری گفت: محیط زیست شکایتی از شهرداری ساری در محاکم ندارد.

محیط زیست شکایتی از شهرداری ساری در محاکم قضایی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید علی حجازی بعدازظهر امروز در همایش مدیریت صحیح پسماند و صیانت از محیط زیست که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد با بیان اینکه محیط زیست و منابع طبیعی به عنوان دو بازوی قوی با شهرداری ساری همکاری دارند، اظهار داشت: برخی قوانین دست و پا گیر منابع طبیعی و محیط زیست برای اجرای فعالیت‌های قانونی شهرداری ساری روان‌سازی شد.

وی ادامه داد: در گذشته شهرداری ساری برای توسعه فعالیت‌های شهری با ممانعت محیط زیست مواجه می‌شد و در مراجع قضایی پرونده داشت.

این مسئول با اشاره به اینکه شهرداری ساری در مرکز دفن زباله با مشکلاتی مواجه است، تصریح کرد: با نظارت محیط زیست مسئله شیرابه‌ها و دفن زباله ساری به درستی صورت می‌گیرد.

حجازی به فعالیت منابع طبیعی استان در واگذاری اراضی یک هزار و 236  هکتاری به شهرداری ساری اشاره کرد و گفت: اراضی جنگلی که از سوی منابع طبیعی به شهرداری ساری واگذار شد فضای جنگلی مورد استفاده شهروندان و مسافران را توسعه بخشید.

وی اضافه کرد: هدف ما استفاده مناسب از سرمایه الهی و انتقال آن به نسل‌های بعدی جامعه است.

شهردار ساری به هفته شوراها اشاره و خاطرنشان کرد: شورا، یک اصل در قانون اساسی است که در کشور اجرا شد و افرادی به عنوان نمایندگان مردم شهر برای حفظ حقوق مردم انتخاب می‌شوند و سرنوشت حوزه شهری را در سیاست‌گذاری به دست می‌گیرند.

وی فرارسیدن روز کارگر را به مجموعه فعالان قشر کارگری خسته نباشید گفت و بیان داشت: کارگران با تلاش و فعالیت خود شعار حمایت از تولید ملی را در جامعه محقق می‌کنند.

حجازی فعالیت کارگران رفت و روب شهرداری را شبانه‌روزی دانست و یادآور شد: بدون همکاری شهروندان داشتن زمین پاک محقق نمی‌شود.

این مسئول اذعان داشت: شهرداری ساری برای حمل زباله محدودیت زمانی دارد و نیاز است شهروندان در ساعات تعیین شده زباله را خارج از خانه قرار دهند.

به گزارش فارس، این همایش که از سوی سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان پسماند شهرداری ساری برگزار شد از تعدادی کارگران رفت و روب شهرداری ساری تجلیل شد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول