اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط‌کریم:

مشکلات معلمان و کارگران باید مرتفع گردد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رباط‌کریم با تأکید بر این که معلمان و کارگران کشورمان با کم‌ترین امکانات بیش‌ترین خدمت را به کشور می‌کنند، گفت: باید مشکلات آنها برطرف و نیازهای کارگران و معلمان برآورده گردد.

مشکلات معلمان و کارگران باید مرتفع گردد

بیژن سلیمان‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رباط‌کریم اظهار داشت: در نظام‌های سرمایه‌داری، هدف تمام مجموعه رسیدن به سود بیش‌تر است و در این میان توجهی به نیازهای و مشکلات افراد جامعه نمی‌شود.

وی تصریح کرد: در این نظام‌ها همه مردم باید تا آخرین حد توان خود کار کرده و در نهایت نیز سود اصلی به جیب سرمایه‌داران بزرگ می‌رود.

* دولت توجه جدی به معیشت کارگران و معلمان دارد

این مسئول با بیان اینکه جمهوری اسلامی نگاهی انسانی و ارزشی به انسان‌ها و شهروندان دارد، گفت: دکترین جمهوری اسلامی که برگرفته از نگاه دینی و الهی است، اجازه نمی‌دهد که حقوق اکثریت جامعه فدای منافع اقلیت شود.

سلیمان‌پور تأکید کرد: به همین دلیل شاهد هستیم بیش‌تر تلاش دولت برای خدمت‌رسانی به اقشار محروم بوده و در سفرهای استانی مصوبات اصلی دولت در این زمینه است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا رفع مشکلات کارگران و معلمان در اولویت قرار دارد و دولت و به ویژه شخص رئیس‌ جمهور توجه جدی به معیشت این دو قشر زحمت‌کش جامعه دارد.

سلیمان‌پور گفت: در همین زمینه طرح‌های خوبی و بزرگی از سوی دولت از جمله سهام عدالت و یا تغییر وضعیت قرارداد کارگران و معلمان تصویب و اجرا شده است و رفع مشکلات باقی مانده در اولویت کاری دولت قرار دارد.

* تأثیر معلمان و کارگران در رونق تولید ملی‌

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نام‌گذاری سال جاری تحت عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: معلمان و کارگران نقش بسیار زیادی در رونق و شکوفایی تولید ملی دارند.

فرماندار رباط‌کریم ادامه داد: معلمان با تربیت افراد متخصص و کارآمد و کارگران با حضور پر تلاش در بدنه تولید، تمام تلاش خود را توسعه همه‌جانبه ایران اسلامی به کار بسته‌اند.

سلیمان‌پور در پایان تأکید کرد: در این شرایط باید شرایطی فراهم شود که این دو قشر تأثیرگذار بدون داشتن دغدغه‌های مالی و اقتصادی به فعالیت خود در جامعه ادامه دهند که دولت خدمتگزار این مهم را طی سال‌های اخیر با جدیت دنبال کرده است.

انتهای پیام/ر20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول